-
11. Data: 2005-07-13 08:57:09
Temat: Re: PKO BP - przeniesienie rachunku
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Wojciech Nawara napisał(a):
> Jeżeli to prawda to jakoś dam sobie radę bez tego przenoszenia, a
> niebawem i tak po wprowadzeniu nowego syetmu będzie - taką mam nadzieję
> - pełne odmiejscowienie...
A, i jeszcze jedno. Jak rozumiem za dwa dostępy PKO Inteligo do jednego
rachunku - dwie opłaty?
-
12. Data: 2005-07-13 18:43:44
Temat: Re: PKO BP - przeniesienie rachunku
Od: kolomolo <k...@g...pl>
Wojciech Nawara napisał(a):
> kolomolo napisał(a):
>
>
>> proponuję spytać w oddziale, (o tym samym nr rozliczeniowym), bo oni i
>> tak maja największa praktykę, a infolinia tylko obkuta z teorii
>
>
> Dziś
> zadzwoniłem bezpośrednio do "mojego" oddziału i pytając o przeniesienie
> rachunku, usłyszałem, iż jest to operacja bezsensowna,
jak przenosiłem rachunek to rozwiązali ze mną umowę o partner w oddziale
w gdańsku i podpisali nową w warszawie, no i z tym się wiążą kolejne
zabawy, więc trochę mają racji że bezsensownie, ale z drugiej strony
oddział chce zatrzymać klienta za wszelką cenę... więc różne bajki
usłyszysz...
gdyż istnieje
> daleko idące odmiejscowienie dla rachunków PARTNER (wypłaty gotówki,
> przelewy itd) i w ogóle wszystkiego można dokonać także w innych
> oddziałach.
odmiejscowienie rzeczywiście istnieje, ale w jakim zakresie to nie wiem,
bo jakoś mam blisko oddział i nie korzystam z innych punktów
Infolinia (...) potwierdza, iż wypłaty gotówki nie są "przywiązane" do
własnego
> oddziału, podobnie przelewy, ale już podpisanie umowy o PKO Inteligo i
> inne "poważniejsze" formalności tylko w oddziale macierzystym.
>
> Może mi to ktoś jakoś potwierdzić/zaprzeczyć/uszczegółowić?
zgadza się wszystkie kwestie związane z zawarciem umów o usługi,
produkty - np.: kredyty tylko w oddziale macierzystym
>
> Jeżeli to prawda to jakoś dam sobie radę bez tego przenoszenia, a
> niebawem i tak po wprowadzeniu nowego syetmu będzie - taką mam nadzieję
> - pełne odmiejscowienie...
chyba każdy kto korzysta z usług tego molocha ma taką nadzieję ;)
-
13. Data: 2005-07-13 18:47:09
Temat: Re: PKO BP - przeniesienie rachunku
Od: kolomolo <k...@g...pl>
Wojciech Nawara napisał(a):
> Wojciech Nawara napisał(a):
>
>> Jeżeli to prawda to jakoś dam sobie radę bez tego przenoszenia, a
>> niebawem i tak po wprowadzeniu nowego syetmu będzie - taką mam
>> nadzieję - pełne odmiejscowienie...
>
>
> A, i jeszcze jedno. Jak rozumiem za dwa dostępy PKO Inteligo do jednego
> rachunku - dwie opłaty?
ode mnie i wspólnika pobierają jedną opłatę... :)
może to wynika z tego, że umowa jest na firmę?
więc zasada jest chyba taka, że jeśli firma to niezależnie od liczby
osób - właścicieli - jedna opłata, bo umowę podpisują z firmą
btw. przy ror-e wspólnym z małżonką też jest jedna opłata...
-
14. Data: 2005-07-13 21:50:31
Temat: Re: PKO BP - przeniesienie rachunku
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
kolomolo napisał(a):
> ode mnie i wspólnika pobierają jedną opłatę... :)
Dziwne...
Poza tym opłata za ten dostęp jest chora. Miejmy nadzieję, że szybko
zniknie.
> może to wynika z tego, że umowa jest na firmę?
Mnie zapewniano (ale znowu - na infolinii), że za każdy login. To by
było logiczne, bo obsługa razy dwa (papiery, karty kodów itd).
> więc zasada jest chyba taka, że jeśli firma to niezależnie od liczby
> osób - właścicieli - jedna opłata, bo umowę podpisują z firmą
Cieawe co by było, gdyby osobny dostęp miał też jakiś pełnomocnik...
> btw. przy ror-e wspólnym z małżonką też jest jedna opłata...
Też dziwne. Zadzwonię sobie jutro jeszcze raz na infolinię i do oddziału.