  • 1. Data: 2003-06-30 15:35:08
    Temat: [PKO BP] wplata na Inteligo
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Nie trzeba w PKO BP wypelniac juz druczka wplaty na Inteligo - po
    podaniu numeru pani w kasie widzi w komputerze PKO BP rachunek Inteligowski,
    przyjmuje wpłatę i drukuje potwierdzenie.
    Zeby jeszcze te numery były krótsze ;-))
    *** blad ***

  • 2. Data: 2003-06-30 15:50:13
    Temat: Re: [PKO BP] wplata na Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    blad wrote:
> [...]
    > Inteligowski, przyjmuje wpłatę i drukuje potwierdzenie.
    > Zeby jeszcze te numery były krótsze ;-))

    Trochę starawy ten Twój "news" - od przejęcia Inteligo przez PKO BP tak jest
    :-))))

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 3. Data: 2003-06-30 16:03:53
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Nie trzeba w PKO BP wypelniac juz druczka wplaty na Inteligo - po
    > podaniu numeru pani w kasie widzi w komputerze PKO BP rachunek
    Inteligowski,
    > przyjmuje wpłatę i drukuje potwierdzenie.

    Ameryki nie odkryłeś. :-)

    Nazywa się to dyspozycja ustna i jest dostępna od przejęcia inteligo przez
    PKO BP. :-)

    Dane odbiorcy i nadawcy zostają w systemie po dokonaniu pierwszej wpłaty.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 4. Data: 2003-06-30 16:28:58
    Od: "Gelbo" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > PKO BP. :-)
    >
    > Dane odbiorcy i nadawcy zostają w systemie po dokonaniu pierwszej wpłaty.

    nie wiem dlaczego ale w 1-wszym (chyba) oddziale PKO BP w Legnicy trzeba
    wypelniac druczki wplaty !

    -----
    http://nakarte.pl bez abonamentu, bez rachunkow, bez problemu

  • 5. Data: 2003-06-30 16:33:21
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Gelbo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > nie wiem dlaczego ale w 1-wszym (chyba) oddziale PKO BP w Legnicy trzeba
    > wypelniac druczki wplaty !

    W czym problem? s...@p...pl - po tygodniu już nie trzeba będzie. :-)

    Dyspozycja ustna nie jest dostępna w agencjach PKO BP.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 6. Data: 2003-06-30 17:05:14
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    > Dyspozycja ustna nie jest dostępna w agencjach PKO BP.

    i w mojej filii tez byla dostepna tylko dla rachunku PKOBP a dla Inteligo
    dopiero teraz
    *** blad ***

  • 7. Data: 2003-06-30 17:49:59
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > i w mojej filii tez byla dostepna tylko dla rachunku PKOBP a dla Inteligo
    > dopiero teraz

    Uscislij wyrazenie filia. :-)

    --
    Pozdrawiam,