eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO Inteligo - pierwsze wpadkiPKO Inteligo - pierwsze wpadki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.nask.pl!NNRP
    From: Bogusz <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO Inteligo - pierwsze wpadki
    Date: Thu, 02 Dec 2004 08:06:02 +0100
    Organization: NASK - www.nask.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <comes6$hoi$1@pippin.nask.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: nevada.army.mil.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: pippin.nask.net.pl 1101971142 18194 195.164.48.137 (2 Dec 2004 07:05:42 GMT)
    X-Complaints-To: usenet at nask pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Dec 2004 07:05:42 +0000 (UTC)
    X-Path-Notice: Path header has been replaced
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    X-Orig-Path: not-for-mail
    User-Agent: Mozilla Thunderbird 0.9 (Windows/20041103)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:327428
    [ ukryj nagłówki ]

    W skrócie:
    W PKO Inteligo mialem zdefiniowane zlecenie stałe zasilania konta w
    Inteligo. Zlecenie zostało zdefiniowane jeszcze przed "erą internetową"
    superkont PKOBP.
    Wykonywało się bez uwag.
    Po uzyskaniu dostępu do superkonta PKOBP via Internet zmodyfikowałem
    sume przelewu.

    Przelew miał się wykonać 1 grudnia.
    Wczoraj do godziny 18 w ogóle nie było widać żadnych śladów operacji.
    Około 19 przelewana suma pojawił się w środkach nierozliczonych, i była
    tam co najmniej do 23 (poźniej juz nie sprawdzałem)
    W momencie gdy operacja pojawiła się w środkach nierozliczonych status
    zlecenia stałego zmienił się na "zawieszony".
    Infolinia nie potrafiła wytłumaczyć dlaczego tak jest. Sugerowano, że to
    z powodu tego, że przelew był definiowany przez oddział PKO, a
    modyfikowany przez sieć. Proponowano aby go usunąć i zdefiniować nowy
    (co zresztą zrobiłem). Na pytanie czy po takiej operacji nie zdarzy się,
    że 1 stycznie pójdą 2 przelewy (usuniety i nowy) pani nie potrafiła
    jednoznacznie odpowiedzieć. Proponowała aby zweryfikować definicje
    zleceń w oddziale PKOBP.
    Generalnie jakiekolwiek szczegółowe pytania na 0801307307 są
    przekierunkowywane na oddziały prowadząc rachunek. Nie wspomnę, że
    dodzwonienie sie do 18 oddziału graniczyło z cudem.

    W 7 oddziale poani od zlecen wyraziła zdziwienie, że przelew do godziny
    18 nie mila statusu "zrealizowany". Pani w 18 oddziale stwierdziła, że
    dzisiaj mają ogomna ilość przelewów, i że one są "sukcesywnie"
    realizowane. I w ogole, żebym nie zawracał głowy tylko czekał, bo oni
    mają 2 dni na to.(wiem, wiem - to prawda)

    W sumie zawiodłem się.

    Pozdrawiam,
    Bogusz.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1