  • 1. Data: 2004-08-04 19:28:58
    Temat: PKO Internet
    Od: "PODGiKSP" <p...@w...pl>

    Dzisiaj przekształcałem konto na złote konto i panienka mówiła, że lada
    dzień będę mógł oglądać w Internecie co się dzieje na moim koncie.

    A najpóźniej na przełomie roku będzie można dokonywać wszystkich operacji
    online. Podobno uruchamiają to na razie dla kont Złotych i Platynowych.

    Jak coś będę wiedział dokładniej to dam znać.

    A swoją drogą to wiecie coś może w tym temacie?

  • 2. Data: 2004-08-05 20:02:15
    Temat: Re: PKO Internet
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2004-08-05 20:07:42
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

> [...]

    > Jak coś będę wiedział dokładniej to dam znać.
    >
    > A swoją drogą to wiecie coś może w tym temacie?

    No to Ci kitu zasunęła, żeby sprzedać Złote Konto. Lada dzień to mają
    uruchomić Call Center (na bazie doświadczeń "Intelygo") Obsługa przez
    Net ma się pojawić wstępnie testowo wrzesień/październik (mimo tego iż
    kwartał temu (niedo)rzecznik ogłosił w mediach że będzie do końca I
    półrocza. Kiedy wejdzie full produkcyjnie - nie ryzykowałbym.

  • 4. Data: 2004-08-08 13:14:36
    Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > kwartał temu (niedo)rzecznik ogłosił w mediach że będzie do końca I
    > półrocza. Kiedy wejdzie full produkcyjnie - nie ryzykowałbym.

    Polaczenie calego PKO BP SA z Inteligo to moze byc ciekawy eksperyment.

    Leszek :)