  • Data: 2006-03-01 19:32:57
    Temat: PKO po upgrade do inteligo - aktualnosc danych
    Od: "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Posiadam konto "superkonto" :) w PKO (oddzial - duze miasto). Posiadam
    dokupiona funkcjonalnosc inteligo czy upgrade do pko inteligo.

    Tak mnie zastanawia jedno a nie moge sobie sam na to pytanie odpowiedziec,
    mianiowicie czy jak przyjdzie przelew zewnetrzny (elixirem z duzego banku)
    to zobacze to natychmiast na stronie czy jednak zawartosc serwisu www jest
    uaktualniania co jakis czas? Nie mam zaufania zbyt do wynalazkow PKO. Mialem
    wyslany przelew o 16 dzisiaj (max 16.15) a nadal go nie widze a niby mialbyc
    juz u mnie.

    Dziekuje