  • 21. Data: 2003-07-12 14:17:35
    Temat: Re: PKO wzmocni Inteligo
    Od: n...@p...onet.pl

    Autor: "Kamil Jonca (newsy)" <k...@p...onet.pl>
    Data: 12 lipca 2003 08:56:03
    > k...@w...pl wrote:
    > [...]
    > A tu Cie nie rozumiem. Inteligo jest może nieatrakcyjnye
    > (price/performance :-) ) ale problemów z jakością w sensie błedy w
    > oprogramowaniu, w procedurach chyba nie ma.

    A co tu rozumieć... ;-)
    Szaliki mBanku się bawią, i żaden nawet nie pomyśli,
    że jak by Inteligo dawało odsetki jak LG, albo VW,
    a nie połowę mBankowych, to by miało klejentów więcej
    od mB mimo jego funduszy... :-))

  • 22. Data: 2003-07-12 15:42:07
    Od: n...@p...onet.pl

    Autor: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Data: 11 lipca 2003 12:52:37
    > problemow
    > Czeekaj, jak to bylo?
    > "Ynteligo zondzi", czy jakos tak ;)

    Wstydu nie ma... ;-))
    Żeby jaki dzieciak, ale fachowiec takie rzeczy...

    Inteligo poza dwa razy mniejszymi od mB odsetkami ma wiele
    zalet, i nie będę Cię szkolił jakich bo nie wypada ;-)

    "Na rybkę" ("na delfina"? ;-) ) (idla mniej bywałych)
    wspomnę tylko nieśmiało o 0-800 a nie 0-801-3 mBanku, co przy
    niewielu przelewach miesięcznie niweluje z zapasem 1 zł
    za przelew, o przyzwoitym serwisie sms, o elektronce:

    - nokaut - liczba własnych bankomatów ;-> , poza wsią Warszawa,
    to "w Polsce" euronet jest jak ciele od dwóch głowach ;-) nawet
    jak półmilionowe miasto...
    - niewiele mniejszy - prowizje w obcych :-))
    - od zawsze normalne, do tego konfigurowalne limity,
    - od zawsze zmiana PIN do karty,
    - kursy przeliczenia walut za bankomat za granicą,
    - jak kto lubi działa w necie,
    - no i za to 1 zł miesięcznie, z elegancji nie rozwinę tematu
    ceny delfina do eMaxa, "czarnej" VE dla ludzi "izzy" w cenie
    niejednej KK... ;->

    itd...

    A to, że mieli nieelegancką wpadkę z formą wprowadzenia opłat
    za prowadzenie konta i obniżek oprocentowania, to raz, że był
    to pojedynczy wyskok i czegoś się wtedy nauczyli, dwa, że konto
    na którym nie ma nawet 100 zł nie ma sensu, więc szum z lekka
    niepoważny, a trzy, że jeżeli chodzi o chamskie (marketingowo/
    biznesowe, nie literalnie) zagrywki, to mB też niewiele brakuje,
    chociaż widać to bardziej na Forum niż tak jawnie jak wtedy
    w I.

    > Nowe produkty bardzo przydalyby sie obecnie Inteligo. A wlasnie -
    > gdzie teraz mozna kupiowac obligacje przez siec? Da sie to zrobic?

    A mnie by się nie przydały:

    - karty wypukłe powoli zaczynają tracić sens (autoryzacje),
    a nie każdy ma zacięcie PJO i do tego bywając w mniejszych
    niż on miastach, za taksówkę wolę płacić gotówką ;-)
    - nawet jak za granicę (a bywam rzadko), to ile żesz w końcu
    można mieć tych KK na raz? :-)
    - kredytu nie potrzebuję, i daj Boziu oby tak dalej...,
    a jak się co pogorszy, to tym bardziej będę uważał na kredyt
    w takich czasach,
    - nie widzę powodu, żeby usługi maklerskie (fundusze) musiały
    być przypięte akurat do zwykłego konta,

    no to co zostaje?
    I nie sądzę, żebym był taki tylko jeden... :-))

  • 23. Data: 2003-07-12 15:46:25
    Od: n...@p...onet.pl

    Autor: n...@p...onet.pl
    Data: 12 lipca 2003 17:42:07
    > Autor: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    > Data: 11 lipca 2003 12:52:37
    (...)
> [...]
    >  - no i za to 1 zł miesięcznie, z elegancji nie rozwinę tematu
    >    ceny delfina do eMaxa, "czarnej" VE dla ludzi "izzy" w cenie

    A co tam mam być elegancki ;-), w mB net na elektronie
    to jeszcze cena za eKartę, też zabawna... :-))

  • 24. Data: 2003-07-12 16:22:54
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał:
    > I nie sądzę, żebym był taki tylko jeden... :-))

    ... w Lublinie z pewnością ;P

  • 25. Data: 2003-07-12 17:39:50
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    12 Jul 2003 17:42:07 +0200, w
    <4...@n...onet.pl>, n...@p...onet.pl
    napisał(-a):

    > - od zawsze zmiana PIN do karty,

    - karta ważna 2 lata,

  • 26. Data: 2003-07-13 18:39:03
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Wstydu nie ma... ;-))
    > Żeby jaki dzieciak, ale fachowiec takie rzeczy...

    Ojjj, no ;)

    Co do reszty.

    Inteligo to bardzo dobre konto - nie da sie temu zaprzeczyc Jednak
    produktowo coraz gorzej mu idzie konkurowanie nie tylko z mBankiem ale
    nawet VW.
    To, ze nie potrzebujesz np kredytu w koncie - to o niczym nie
    swiadczy - pamietaj - inni moga chciec - co najwazniejsze - na tym ban
    zarabia - a jak zarabia to moze dawac lepsze warunki/wiecej produktow.

    Inteligo idzie na jakosc (za ktora sie placi - i dobrze jak ktos
    wymaga jakosci to niech za nia placi). Jednak chociazby udostepnienie
    produktow PKO BP mogloby uatrakcyjnic jego oferte.
    Nawet KK z logo Inteligo to byloby juz cos...

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 27. Data: 2003-07-16 15:29:20
    Od: n...@p...onet.pl

    Autor: "Witek" <w...@p...onet.fi>
    Data: 12 lipca 2003 18:22:54

    > ... w Lublinie z pewnością ;P

    Ty nie bądź taki złośliwy... :-))

    Nie kochać kredytu, to zdrowy sen...

    A co do rzeczy, że Lublin, także Uć ((C) PJO)
    i parę innych miejsc...

  • 28. Data: 2003-07-16 16:03:03
    Od: n...@p...onet.pl

    Autor: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Data: 13 lipca 2003 20:39:03

    > To, ze nie potrzebujesz np kredytu w koncie - to o niczym nie
    > swiadczy - pamietaj - inni moga chciec - co najwazniejsze - na tym ban
    > zarabia - a jak zarabia to moze dawac lepsze warunki/wiecej produktow.

    No dobra, trochę podpuszczałem... ;-))

    Miałem na znienacka spadające stałe zlecenia (takie o zmiennej
    kwocie, boję się dać PZ Idei... ;-)) ) kredyt odnawialny
    w ROR-ze PKO, ale jak z nowymi prowizjami wychodzi drożej
    niż 2x większy dozwolony debet, to odpuściłem.
    Zresztą przy obecnych %% trochę traci sens takie "wygalanie"
    ROR-u do zera i trzymanie wszystkiego w LG/VW/mB jak kiedyś...

> [...]
    > produktow PKO BP mogloby uatrakcyjnic jego oferte.
    > Nawet KK z logo Inteligo to byloby juz cos...

    Jak by jeszcze do tego dostęp do konta KK był równie dobry
    jak do konta VE Inteligo.
    Nawet się zastanawiałem dlaczego KK nie jest w I. od razu razem
    z KK w "czystym" PKO.
    PKO BP.