  • 1. Data: 2003-03-31 18:44:33
    Temat: [PKOBP] Czy jest debet do konta?
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy do konta superkonto jest dostepny debet i na jakich warunkach udzielany?
    Oczywiscie rowniez jaka kwota.

  • 2. Data: 2003-03-31 19:26:04
    Temat: Re: [PKOBP] Czy jest debet do konta?
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Mi udzieli w wysokości srednich wpływów na konto - jest on zmienny tak jak
    zmienia się średnia.

    Ale nie wiem czy to reguła.

  • 3. Data: 2003-03-31 22:29:35
    Od: "Metaxa" <m...@s...pl>

    > Mi udzieli w wysokości srednich wpływów na konto - jest on zmienny
    > tak jak zmienia się średnia.
    >
    > Ale nie wiem czy to reguła.

    To jest tak zwany debet automatyczny, 30 dniowy, który sam sie
    udziela. Kredyt odnawialny udzielają maxymalnie do 5 krotnosci wpływów
    na konto.

    --
    Pozdrawiam, Metaxa
    3, 1, 3, Fuck "Free World" ...