  • 1. Data: 2005-06-22 07:00:29
    Temat: POP/MIX o nowe pop5 w bankomacie
    Od: a...@o...pl

    aukcja

    wskazuje, jakoby już istniały i były dostępne kody 5zł w Idei
    tyle, że ja nie wiem, gdzie ten koleś robi te doładowania
    nie lubię również allegro, ale nie o tym chcę pisać...

    do uczestników grupy pl.biznes.banki, a więc osób korzystających
    z różnych bankomatów, mam zapytanie, czy któraś sieć bankomatowa
    zrobiła postęp i wprowadziła już nowe doładowania POP5, bo to, że
    mają POP25, to ja wiem. Ja po prostu chcę doładować piątką, bo mi
    brakuje 3zł do opłacenia darmowych rozmów, a nie mam ochoty wydawać
    całych 25zl ani nawet 10zł na doładowanie dyszką z tel. domowego

    chcę doładować mojego Mix-a o 5zł, przy użyciu karty bankomatowej

    szukam zatem doładowania przez bankomat (najbliżej mam BZWBK, PKO BP,
    BGŻ, nieco dalej: ING Śląski, Euronet, Lukas, InvestBank,),

    urządza mnie również serwis internetowy www.costam.pl, jeśli w nim
    byłaby możliwość płacenia kartą bankomatową

    pozdr
    Sebastian

  • 2. Data: 2005-06-23 09:27:08
    Temat: Re: POP/MIX o nowe pop5 w bankomacie
    Od: Tomasz Tybulewicz <t...@m...univ.gda.pl>

    a...@o...pl napisal:
    > aukcja
    >
    > wskazuje, jakoby już istniały i były dostępne kody 5zł w Idei
    > tyle, że ja nie wiem, gdzie ten koleś robi te doładowania
    > nie lubię również allegro, ale nie o tym chcę pisać...

    Kiedyś do zestawu startowego dostawało się kartę o nominale właśnie 5zł.
    Cały bajer polega na tym, że przedłuża ona ważność numeru o cały rok (na
    odbieranie połączeń) - jest więc wspaniałym wyjściem przy chęci utrzymania
    telefonu do odbierania rozmów jak najmniejszym kosztem...

    Nie wiem, czy zdrapki tego typu są dostępne w hurtowniach - w sumie ich
    funkcjonalność zmniejsza profity operatora...

    Pozdrawiam
    Tomasz Tybulewicz

    --
    http://tybulewicz.com
    Programista - organizm białkowy przetwarzający kofeinę na oprogramowanie.

  • 3. Data: 2005-06-23 09:46:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Tomasz Tybulewicz napisał(a):

    > Nie wiem, czy zdrapki tego typu są dostępne w hurtowniach - w sumie ich
    > funkcjonalność zmniejsza profity operatora...

    *tamtych* zdrapek 5 PLN już nie ma i nie będzie

  • 4. Data: 2005-06-25 12:25:53
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 23 Jun 2005 11:46:06 +0200, na pl.biznes.banki, Wojciech Nawara w
    wiadomości <news:d9e0cr$lvb$1@news.elsat.net.pl> napisał(a):

    > *tamtych* zdrapek 5 PLN już nie ma i nie będzie

    A na jak długo przedłużają ważność konta *te* 5 zł doładowania?

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 5. Data: 2005-06-25 18:55:07
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Krzysztof K. Maj napisał(a):

    > A na jak długo przedłużają ważność konta *te* 5 zł doładowania?

    nie podam z pamięci

    idea.pl -> pop -> doładowanie konta -> POPkarty

  • 6. Data: 2005-06-27 08:28:23
    Od: a...@o...pl

    > chcę doładować mojego Mix-a o 5zł, przy użyciu karty bankomatowej
    > (...) urządza mnie również serwis internetowy www.costam.pl, jeśli
    > w nim byłaby możliwość płacenia kartą bankomatową

    może się komuś przyda informacja, że istnieje serwis
    http://doladowania.idea.pl/

    można płacić przez "płacę z imteligo", "mtransfer", "multitransfer",
    przelew bankowy, można także płacić kartą bankomatową przez internet

    za kilka dni przetestuję, co zrobią z wyższą wpłata niż 5zł.

    dnia 30 czerwca wysyłam im 6,70zł i jestem ciekawy, czy doładują mi
    o 5zł, czy o 6,70zł czy może o 6,00 zł (obetną grosze) a może wcale
    mi nie doładują i oddadzą pieniądze? Myślę, że w tym ostatnim wypadku
    oddaliby pieniądze, ale gdyby tego nie zrobili, płakać nie będę...

    informacja jest o tyle cenna, że w razie pozytywnego wyniku eksperymentu.
    jeśli w przyszłości będzie mi brakowało np. 6,23 zł do wykupienia jakiejś
    usługi (np. darmowych rozmów z jednym numerem) nie będę musiał płacić 10zł
    tylko dokładnie 6,23zł. W każdym razie, gdy się dowiem, to wam opowiem,
    czy mi się udało...

    pozdr
    Sebastian

  • 7. Data: 2005-06-27 23:03:26
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    a...@o...pl napisał(a):

    > przelew bankowy, można także płacić kartą bankomatową przez internet

    kartą BANKOMATOWĄ?

  • 8. Data: 2005-06-28 07:05:12
    Od: a...@o...pl

    > kartą BANKOMATOWĄ?

    masz zastrzeżenia do użytego słownictwa czy do funkcjonalności karty?
    karta płatnicza, na co dzień używana głównie w bankomacie, może posłużyć
    do realizacji transakcji internetowej. To miałem na myśli.

    Sebastian

  • 9. Data: 2005-06-28 08:15:31
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    a...@o...pl napisał(a):

    > masz zastrzeżenia do użytego słownictwa czy do funkcjonalności karty?
    > karta płatnicza, na co dzień używana głównie w bankomacie, może posłużyć
    > do realizacji transakcji internetowej. To miałem na myśli.

    Słownictwa. To zwykła karta płatnicza. Karta bankomatowa jest kartą
    posiadającą ograniczoną funkcjonalność do operacji w ATMach. Są takie.