  • 71. Data: 2010-08-08 12:31:56
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO 42,84%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:
    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl jest 4,05 plus 0,25 ZYSK -3,37%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl jest 12,10 ZYSK +89,06%

    SREDNI ZYSK NETTO od utworzenia portfela NOWY 2010 wynosi 42,84%

    Tylko dwie spolkie ale do konca roku ma byc tez przez ten okres 100% zysk netto

    kroovka

    dalem sie skusic namowom i II portfel jakby ma wieksze wagi na obecne moje
    przeważone liczne spolki, te w przewadze portfelowej z powodu kryzysu.

    Uwaga: w tym portfelu oczywiscie bede uwzglednial lacza wycemne EEX tez PP i
    nowej emisji po 3,20 PLN.

    Lawina informacji w EEX otwarta bo walcza o rynek gieldowy o dobry debiut.

    kroovka

    Tu widać,że warto modyfikować swoje poglady, np co kwartał, ale nie zmienia to
    zasady całorocznego portfela. Te ok, 42% milo już mieć w kasie osobistej,
    polecam taka metode inwestycji, nawet robiac niezależne portfele i odp.
    dywersyfikacje.

    Skupione "za pól darmo" (nie rozumie czemu tak tanio!!) PP EEX dadzą mi w
    realnym portfelu kolejne..ok 10% rocznie ponad i tak ogromny wzrost samego
    kursu EEX, jaki nadal przewiduje.

    kroovka

  • 72. Data: 2010-08-09 11:44:38
    Temat: Re: NOWY PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO 42,84%
    Od: ron <l...@g...com>

    Caly czas czytamy... i czekamy na sukces eko.

  • 73. Data: 2010-08-09 14:43:18
    Od: k...@p...onet.pl

    > Caly czas czytamy... i czekamy na sukces eko.

    Ten musi być- a nie było go dzisiaj bo:

    Przeniesli raport II na pon., na późniejszy termin, by pewnie juz miec info.
    o wizytach już wspomnianych na forum - to mnie cieszy, bo to bedzie frapujacy
    tekst..

    Glupie sa zasady "3 dni", czyli ze mozna latać brak kasy w ostatniej chwili.
    Zatem jednak raczej jutro strach a środa to będzie "odwalenie zaleglych
    wzrostów"....JUŻ PORAAAAA!!!

    kroovka

    Obie spolki w tym portfelu na koniec roku bedza prawie rownocenne, z przewaga
    jednak EEX nad forsa ze "szpitali, przychodni i ogolnie służby zdrowia"

  • 74. Data: 2010-08-09 15:04:05
    Temat: Re: NOWY PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO 50,09%
    Od: k...@p...onet.pl

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl   jest 4,09 plus 0,25  ZYSK  -2,47%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl    jest 12,97          ZYSK  +102,65%

    ŚREDNI ZYSK NETTO od utworzenia portfela NOWY 2010 wynosi 50,09%

  • 75. Data: 2010-08-10 10:16:17
    Od: jimmij <j...@j...jj>

  • 76. Data: 2010-09-01 17:43:12
    Temat: NOWY PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO 70,31%
    Od: k...@p...onet.pl

    k...@p...onet.pl writes:

    II PORTFEL z jedna tylko nowa poza EEX spolka:

    EKO EXPORT    cena zakupu 4,45 zl   jest 4,05 plus 0,25  ZYSK  -3,37%
    MWTRADE       cena zakupu 6,40 zl    jest 15,40          ZYSK  +102,65%

    > jimmij

    kroovka

  • 77. Data: 2010-09-02 16:56:54
    Temat: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +29,71%
    Od: k...@p...onet.pl

    PORTFEL NA 2010 ROK
    - plan to 100% zysku w skali roku
    - portfel bez zmian skladu do konca roku.
    - Udzial kwotowy kazdej spolki identyczny w dniu zakupu.

    CENTROZAP------cena zakupu  0,49 zl====>  0,39==       -20,41%
    EKOEXPORT-------------------1,77 zl====>  4,20+0,25 (+korekta PP)== +151,41%
    GRUPA PSW-------------------1,00 zl====>  0,69==       -31,00%
    IMPEXMETAL------------------2,48 zl====>  3,99== +60,88%
    ORCOGROUP------------------26,15 zl====> 27,17==  +3,90%
    TECHMEX--------------------1,48  zl====>  1,68== +13,51%

    ZYSK NETTO    +29,71%,(WYNIK po 8 miesiącach)

    Na wejściu równe wagi wszystkich spółek

    kroovka kroovka kroovka

    > Nadal trzymam sie założenia niezmieniania portfela podstawowego przez cały rok
    > 2010. To kolejny test możliwosci przewidzenia trendu takiego portfela.
    > Nadal teraz EEX ma szanse wg mnie sam dociągnąć zmiane kursu do ok. plus 80%.
    > rocznie.

    Od dzisiaj EEX doda portfelowi wyrażnego przyspieszenia.

  • 78. Data: 2010-09-11 15:54:12
    Temat: Re: PORTFEL NA 2010 r ; ZYSK NETTO +29,71%
    Od: ron <l...@g...com>

    MWT swietnie mialem po 4,65 ale nie doczekalem wzrostow, pozniej
    kupiem znow po 6,40 w maju przed twoim portwelem ale jednak
    zdecydowalem sie trzymac EKO. Co za pech... i tak kisze sie od maja
    majac lzy w oczach patrzac na MWTale tym razem nie nie sprzedam przed
    wzrostami... ;-)

  • 79. Data: 2010-09-11 15:59:50
    Od: ron <l...@g...com>

    Po 1 portfelem a po drugie zapomnialem dodac ze portfel nr 2 jest juz
    grubo powyzej 100% gratulacje.

  • 80. Data: 2010-09-11 22:43:16
    Od: Delfino Delphis <D...@w...op.pl>

    ron wrote:

> [...]
    > zdecydowalem sie trzymac EKO. Co za pech... i tak kisze sie od maja
    > majac lzy w oczach patrzac na MWTale tym razem nie nie sprzedam przed

    Phi, ja kupowałem Helio po, bodajże 8, wyskoczyłem po 11 :)

    Ale teraz trzymam ABM Solid i już 50% do przodu, Szybko tego nie oddam.