  • 1. Data: 2002-07-24 15:36:45
    Temat: POS BZWBK
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Wczoraj troche mnie zdziwil POS BZWBK (Bata, Krakow - CH Zakopianka). Po
    wysunieciu sie 1 slipu, odrazu wysunela sie kopia. A gdybym tak podpisal sie
    zle, albo nagle by mi sie uwidzialo ze rezygnuje z zakupu?
    Czy pracownik nie powinien potwierdzac druku kopii po podpisaniu orginalu
    slipa przez klienta?

    --
    JaKi

  • 2. Data: 2002-07-24 15:45:40
    Temat: Re: POS BZWBK
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > zle, albo nagle by mi sie uwidzialo ze rezygnuje z zakupu?
    > Czy pracownik nie powinien potwierdzac druku kopii po podpisaniu orginalu

    Raczej nie od razu co odrazu pracownik nacisnal guzik. Z lenistwa - normalka

  • 3. Data: 2002-07-24 15:46:49
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    > Raczej nie od razu co odrazu pracownik nacisnal guzik. Z lenistwa -
    normalka

    Na 100% nie - po mnie placila mama - to samo.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-07-24 15:50:35
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > zle, albo nagle by mi sie uwidzialo ze rezygnuje z zakupu?
    > Czy pracownik nie powinien potwierdzac druku kopii po podpisaniu orginalu

    Jeśli nie podpiszesz to i tak może sobie te slipy... :-) Jak pisał AMRA w
    "normalnych" POSach już chyba teraz wszędzie tak robią, że od razu drukują
    oba odcinki - i w sumie słusznie, szkoda czasu.

    K. Kowalski

  • 5. Data: 2002-07-24 17:07:23
    Od: d...@o...net (Piotr J. Ochwal)

    "Jarosław Popiel" wrote:
    > Wczoraj troche mnie zdziwil POS BZWBK (Bata, Krakow - CH Zakopianka). Po
    > wysunieciu sie 1 slipu, odrazu wysunela sie kopia. A gdybym tak podpisal sie
    > zle, albo nagle by mi sie uwidzialo ze rezygnuje z zakupu?

    To sprzedawca anulowałby transakcję.
    --
    pjo

  • 6. Data: 2002-07-30 00:20:32
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> writes:

    > To nie bylo tak dawno - jescze 2 lata temu zelazko bylo bardzo popularne ;-)

    Ale wtedy to chyba 3 kwity wychodzily?

    > Dzis mi sie udalo nawet na nie trafic - PolCardu - tylko mam pytanie -
    > wczesniej byly "stop listy" - teraz pani odrazu dzwonila po autoryzacje.
    > Wydawane sa jeszcze "stop listy"?

    W formie papierowej (takiej grubej ksiazeczki)? Nie.
    Natomiast elektroniczne stop-listy (takie zasysane przez terminale itp)
    - oczywiscie, bez tego przeciez nie moze byc (w sensowny sposob) kart
    offline.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-07-30 07:13:57
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Natomiast elektroniczne stop-listy (takie zasysane przez terminale itp)
    > - oczywiscie, bez tego przeciez nie moze byc (w sensowny sposob) kart

    Tak chodzilo mi o papierowe ;-) Jak pani rozkladala taka knizke i szukala
    numerku ;-)

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-07-30 08:14:13
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "Tristan Alder" <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wiecej -- kiedyś były takie maszynki drukujące na papierze
    > samokopiującym i wtedy oba wyłaziły na raz. Ale Wy, młodzi, już tego
    > nie pamiętacie.

    ROTFL :-))) No to żeś przywalił :-)))
    Nadal istnieje sporo takich POSów.

    K. Kowalski

  • 9. Data: 2002-07-30 17:02:29
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 30 Jul 2002 10:14:13 +0200, "Krzysztof Kowalski"
    <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> wrote:

    >ROTFL :-))) No to żeś przywalił :-)))
    >Nadal istnieje sporo takich POSów.

    Na przyklad caly dworzec PKP Poznan :-)
    Terminal drukuje obydwa slipy a potem grzecznie czeka na potwierdzenie
    czy podpis zgodny,
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-07-31 17:47:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> writes:

    > Tak chodzilo mi o papierowe ;-) Jak pani rozkladala taka knizke i szukala
    > numerku ;-)

    No to nie... Zreszta wiekszosc fraudow na kartach offline jest robiona
    zapewne natychmiast po kradziezy karty, wiec te ksiazki musialyby byc
    max. co 2 dni wydawane.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator