  • 11. Data: 2010-07-19 11:13:18
    Temat: Re: PB: Grecy szukają wsparcia dla Polanku
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 02:48:58 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > Czy Polbank to jedyny bak w Polsce który ma walutę rozliczeniową PLN?

    Może nie jedyny, ale przelicza bezpośrednio na PLN po kursie VISA/MC bez
    żadnych dodatkowych prowizji.

    --
    xbartx

  • 12. Data: 2010-07-19 11:13:56
    Od: xbartx <b...@h...net>

    > Może nie jedyny, ale przelicza bezpośrednio na PLN po kursie VISA/MC bez
    > żadnych dodatkowych prowizji ...

    ... jako jedyny oczywiście

    --
    xbartx

  • 13. Data: 2010-07-19 12:35:39
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 19 Lip, 13:13, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Może nie jedyny, ale przelicza bezpośrednio na PLN po kursie VISA/MC bez
    > żadnych dodatkowych prowizji.
    Właśnie, kto jest następny w kolejce po Polbanku? Czyli np. kurs VISA/
    MC + własna niewielka prowizja.

  • 14. Data: 2010-07-19 12:38:23
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 05:35:39 -0700, Krzysiek napisał(a):

    > Właśnie, kto jest następny w kolejce po Polbanku? Czyli np. kurs VISA/
    > MC + własna niewielka prowizja.

    Coś na grupie było wspominane o KIS, ale nie wiem jak to w praniu wygląda.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2010-07-19 12:40:08
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    1g2000yqm.googlegroups.com...

    > Właśnie, kto jest następny w kolejce po Polbanku? Czyli np. kurs VISA/
    > MC + własna niewielka prowizja.

    Teoretycznie Getin Noble. Ale nie skusiłbym się.

  • 16. Data: 2010-07-19 12:49:11
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 19 Lip, 14:40, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > Teoretycznie Getin Noble. Ale nie skusiłbym się.
    Na Polbank sie skusiłeś?:)

  • 17. Data: 2010-07-19 12:59:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    2000yqz.googlegroups.com...

    > Na Polbank sie skusiłeś?:)

    Ja to się na prawie wszystko skusiłem, ale kart w standardowej ofercie
    Getinu/Noble bym obecnie raczej nie polecał. :)

    No może za wyjątkiem KIS, o której wspomniał xbartx, wydawanej za
    pośrednictwem OF.

    Jak się w Polbanku coś zmieni, to trzeba będzie się rozejrzeć za sensowną
    alternatywą, ale na tę chwilę to konkurencji dla operacji bezgotówkowych nie
    ma żadnej.

  • 18. Data: 2010-07-19 13:14:35
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    MarekZ pisze:

    > Jak się w Polbanku coś zmieni, to trzeba będzie się rozejrzeć za
    > sensowną alternatywą, ale na tę chwilę to konkurencji dla operacji
    > bezgotówkowych nie ma żadnej.

    Alior Lotnicza Gold - kursy takie sobie, wcale nie tragiczne, a od
    operacji w nie-PLN jest 2,5% cashbaku. Per saldo nadal wychodzi gorzej
    niż w Polbanku, ale różnica jest niewielka. Jak testowałem, to wyszło mi
    około 1% różnicy (NIE uwzględniając polbankowego cashbacku - i nim
    byłoby jakieś 2%).

    --
    MiCHA

  • 19. Data: 2010-07-19 13:23:40
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Mon, 19 Jul 2010 15:14:35 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > niż w Polbanku, ale różnica jest niewielka. Jak testowałem, to wyszło mi
    > około 1% różnicy (NIE uwzględniając polbankowego cashbacku - i nim

    Różnica być może i niewielka, ale jeżeli chodzi o wyrobienie limitów
    zwolnienia z rocznej opłaty, to już różnica jest kolosalna, niestety.

    --
    xbartx

  • 20. Data: 2010-07-19 13:38:54
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    xbartx pisze:

    > Różnica być może i niewielka, ale jeżeli chodzi o wyrobienie limitów
    > zwolnienia z rocznej opłaty, to już różnica jest kolosalna, niestety.

    No... tak, ale przecież można po 10 miesiącach zrezygnować... :-)

    --
    MiCHA