  • Data: 2005-03-04 11:47:00
    Temat: PTF - samochod [troche inaczej niz zwykle]
    Od: "SzerszeN" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    mam okazje kupic samochod na dwa sposoby

    - za gotowke - tu jednak jest problem bo takiej gotowki nie ma i i tak
    trzeba wziac kredyt

    - przejac raty z ptf bez oplat itp samo przepisanie + gosc doplaca mi pewna
    kwote, jest to jak twierdzi roznica w cenie rynkowej samochodu do ceny
    kredytu jaka musial by splacic ptf'owi

    dla mnie to co w ratach musial bym zaplacic ptf minus kwota od wlasciciela
    to i tak mniej niz kredyt np w pekao sa jaki musial bym zaplacic aby kupic
    ten samochod, wiec jaky jest kozysc ;)

    pytanie jest co myslicie o takim sposobie, na co ewentualnie zwrocic uwage,
    czego sie wystrzegac, gdzie ewentualne kruczki itp

    pozdrawiam