-
11. Data: 2004-10-14 11:41:28
Temat: Re: [PYTANIE] Inteligo
Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>
> > A ktorego 1 wrzesnia ? To powinni.
> >
> >
> A to 1 wrześnie mozna było ? B ja wiem o 1 października. Tak, 1
> października.
Oczywiscie ze 1 X, kobieta mowila ze dzwonili do wszystkich bo ciagle mowia
EDO=IKE stad czesc klientow moglaby sie pomylic a Inteligo prowadzic IKE nie
bedzie.
>
> KJ
-
12. Data: 2004-10-14 11:48:31
Temat: Re: [PYTANIE] Inteligo
Od: "XxX" <b...@a...email>
Użytkownik "edwin2" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:cklkji$qal$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam!
> Jestem posiadaczem konta Inteligo od ponad 2 miesięcy. Chciałbym
> otrzymać debet, lecz nie mogę wypełnić formularza. Pojawia mi się
> komunikat: "Przepraszamy, z weryfikacji Twoich danych wynika, że nie
> możesz ubiegać się o debet ponieważ: Produkt kredytowy jest przeznaczony
> dla klientów, którzy aktywnie używają konta Inteligo. Zachęcamy Cię do
> częstszego korzystania z naszej oferty."
> Nie rozumiem tego, gdyż cały czas korzystam z konta (jestem sprzedawcą
> na allegro.pl) i dostaję dosyć często przelewy. Chciałbym się dowiedzieć,
> czy oreintujecie się jakie są tego przyczyny, co muszę zrobić, aby
> otrzymać debet?
> Pozdrawiam!
Mialem ten sam komunikat, a korzystalem czynnie z konta... po ok 3-4
miesiacach od otwarcia konta komunikat zmienil mi sie na "nie posiadasz
zdolnosci kredytowej"... i tez nigdzie nie moge sie dowiedizec co to
znaczy.. zaznaczam ze nawet nie wypelniam wniosku :(
-
13. Data: 2004-10-14 22:02:36
Temat: Re: [PYTANIE] Inteligo
Od: "Tomasz Jaszowski" <t...@g...net!!!>
GideoN wrote:
> hm poczekac, albo wiecej uzywac konta, albo zalatwic sobie stale
> wplywy z pracy na konto.
nic nie daje... najpierw mialem komunikat z tym aktywnym korzystaniem, a
teraz ze nie mam zdolnosci ... ;)
i nie pomaga solidna pensja i uregulowany stosunek ;) a algorytm jest
bezduszny i nikt nie wie co wpisac zeby przeszlo i dalo chocby 100pln
--
Tomek