    From: "AMRA" <a...@a...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PZ pytanie
    Date: Wed, 29 May 2002 15:36:06 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179017154.chello.pl

    Telefon stacjonarny jest na mojego ojca zapisany, aczkolwiek od zawsze ja
    place rachunek przez inet czy kieeedys na poczcie.
    Jezeli teraz chcialbym sobie placic ze swojego konta ktorego ja jestem
    wlascicielem, - czy Telekomuna przyjmie takie PZ???
    Ulica jest ta sama, tylko bedzie inne imie :) w polu od....

    Praktykowal to ktos kiedys? niestety w Multi musi byc moje imie...

    --
    ------
    Amra the Freelancer