  • 11. Data: 2010-06-21 07:27:42
    Temat: Re: Paliwowe cuda....
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    Użytkownik " sys29"

    > W drugiej turze nie będę głosował. Nie potrafię zidentyfikować
    > "mniejszego zła" ( tzn., który gang jest mniej groźny ).

    Nie mów, że Ciebie też przekonali że to dwa rózne gangi;)

    PS
    O czasówkach pamiętam, ale dopiero jutro mam czas spokojnie usiąść i pobadać
    inne niż w20.

    PS2
    Też olewam 2gą turę.
    Kto głosował na JKM, niech sprawdzi dziś w swojej komisji o 18 na wywieszce,
    jak zliczyli głosy.
    Co prawda to cienki dowód jak cholera, bo w sytuacji gdy zajął 4te miejsce,
    to wszędzie będzie wpisane 1-3% więc szum przerasta możliwość dostrzeżenia
    wałka.

  • 12. Data: 2010-06-21 07:41:42
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > goscie nie umieja policzyc dobrze ile tutka spalila podczas startu i
    > wznoszenia - przyjmuja, ze spalila tyle ile w locie poziomym.

    Tyle ile zaoszczędziła podczas zniżania.
    :-)

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 13. Data: 2010-06-21 07:41:49
    Od: Endriu <a...@g...com>

    > Nie mów, że Ciebie też przekonali że to dwa rózne gangi;)

    Nie mów, że Jarosławowi nie zależy na wyjaśnieniu okliczności śmierci
    brata ...

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 14. Data: 2010-06-21 07:42:49
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <a...@n...ma> napisał(a):

    > Nie mów, że Ciebie też przekonali że to dwa rózne gangi;)

    Na poziomie "widzialnym" są to niewątpliwie dwa różne gangi, ale
    sięgając nieco głębiej, to oczywiście masz rację, bo to przecież nic
    innego, jak dwie strony jednego medalu.

    pozdr.
    sys29

  • 15. Data: 2010-06-21 07:43:24
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "argon1953" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Wyjaśnisz mi Sławcio jakoś łaopatologicznie po co PO głosowała przeciw
    > komisji ?

    Ja bym głosował przeciw, w celu niewydawania niepotrzebnych pieniędzy.

  • 16. Data: 2010-06-21 07:50:20
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Endriu pisze:

    > Trafiłeś w samo sedno drogi Sławcio. Perfekcyjna konkluzja i następne
    > pytanie które ciśnie się na usta:
    > dlaczego ekipa Donka tak bardzo gra w chuja w kwestii powołania
    > międzynarodowej komisji ....?.

    nie wiem - pytanie na komisje sledcza...

    > Fanklub Putina
    > http://wirtualnapolonia.com/2010/05/08/fanklub-putin
    a/

    > "[...] Sejm odrzucił projekt rezolucji Prawa i Sprawiedliwości o
    > przejęcie przez stronę polską śledztwa w sprawie katastrofy
    > prezydenckiego samolotu pod Smoleńskiem z 10 kwietnia br. [...]"
    >
    > .... dlaczego ruscy nie wpuścili na teren tragedi naszych
    > archeologów ?.

    nie wiem... pytanie do ruskich.

> [...]
    > sprawie. Naukowcy byli gotowi do wyjazdu już dwa miesiące temu, ale
    > blokuje ich brak umowy, która miała być podstawą ich działań. W tej
    > chwili przeszukanie miejsca katastrofy jest już niemożliwe z powodu
    > bujnej roślinności, która wyrosła na tym terenie i utrudnia
    > poszukiwania. Badania będą możliwe dopiero jesienią. [...]".
    >
    > Przecież mogliby sobie spokojnie taką komisję ustalić, która by po
    > jakiś paru latach coś tam wyjaśniła albo i nie, wybory by przebiegły
    > Kaczyński by prawdopodobnie przegrał. A tak to do końca nie wiadomo.

    no mogli... ale nie zrobili - przydala by sie komisja sledcza i
    odpowiedzi na takie pytania w swietle kamer. jak wiadomo, dochodzenia w
    katastrofach lotniczych nie prowadzi sie z dnia na dzien, jest to proces
    dlugotrwaly i cholernie skomplikowany. i nie ma jednej przyczyny zawsze
    jest jakis lancuch wydarzen...

    > Wyjaśnisz mi Sławcio jakoś łaopatologicznie po co PO głosowała przeciw
    > komisji ?. Żeby na złośc sobie odmrozić sobie uszy i (hipotetycznie)
    > przegrać wybory ?. A może to cyniczna walka o lewicowe-promoskiewksie
    > "gazetowyborcze" głosy w wyborach ....

    powiem szczerze - nie wiem. sa rozne opinie. ja osobiscie popieram sld -
    prynajmniej oni nie proboja ukryc ze byli w pzpr:) tak jak prominetni
    dzialacze pisu i po (jak dla mnie to jedno i to samo).

> [...]
    > sygnatariuszy ogłosiła "Gazeta Wyborcza", która nigdy nie zapomina o
    > leninowskich przykazaniach dotyczących organizatorskiej funkcji prasy.
    > Wydaje się oczywiste, iż przedstawienie pełnej listy sygnatariuszy
    > skierowane było do wiadomości rosyjskiej ambasady, a za jej
    > pośrednictwem - do władz Federacji Rosyjskiej, jako swego rodzaju
    > deklaracja lojalności nie tylko podpisanych osobistości, ale również
    > środowisk - na wypadek dalszego zacieśnienia współpracy strategicznych
    > partnerów przy ostatecznym rozwiązywaniu kwestii polskiej. [...]".

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 17. Data: 2010-06-21 07:55:47
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński pisze:
    > Użytkownik "SlawcioD" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tyle ile zaoszczędziła podczas zniżania.
    > :-)

    ;)

    najwiecej zaoszczedzila przyjebwszy w ziemie (nie musiala przeciez
    hamowac;).

    a serio to tego sie nie da tak latwo przeliczyc - mozesz stromo sie
    wznosic a pozniej dlugo opadac a takze odwrotnie i jest rzecia mozliwosc
    strome znoszenie i strome opadanie. do tego dochodzi inne spalanie na
    roznych wysokosciach... w roznych warunkach atmosferycznych (czy lecisz
    z wiatrem czy pod wiatr).

    innymi slowy odchyl od sredniej moze byc calkiem konkretny.

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 18. Data: 2010-06-21 07:57:34
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Endriu pisze:

    > Może inaczej drogi Zenku, odnośnie strategicznego partnerstwa Rosyjsko
    > Niemieckiego któe nad naszymi głowami buduje sobie rurę...:
    >
    > Arkadiusz Gacparski
    > http://wirtualnapolonia.com/2010/05/26/arkadiusz-gac
    parski/

    > ...tak się akurat składa, że z "gograficznego punktu widzenia moje
    > miasto akurat leży na zachód o lini Ribbentrop-Mołotów.
    >
    > Mimo wszytko jakoś tak "podświadomie" cieszę się, że jestem po
    > zachodniej stronie...
    >
    > P.S. Nie żeby tam był jakimś rusofobem.....
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Endriu
    > http://drendriu.ovh.org/

    Wiesz nie wiem jak ty ale ja uwazalem na lekcjach historii i wiem ze
    polscy politycy od lat popejniaja ten sam blad. Czas uswiadomic sobie ze
    nie jestesmy mocarstwem a buraczanym krolestwem i polityke oprzec o
    korzysci jakie mozemy miec z sasiadow. Ale jak widac np Kaczory wolaly
    lizac dupe ameryce ktora jest daleko i ma nas gleboko w dupie.

  • 19. Data: 2010-06-21 07:59:23
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Pomoc powodzianom 50 tysiecy dolarow przeciez to jakby powiedziala kasia
    figura na waciki ledwo starczy.
    Ale niestety trzeba podziekowac polskiej polonii w stanach czyli bandzie
    polidiotow ktorzy angielskiego sie jeszcze nie nauczyli a juz polskiego
    zapomnieli.

  • 20. Data: 2010-06-21 08:01:00
    Od: "skippy" <a...@n...ma>

    brata ...

    Wiesz, zależy jakie one są.
    I jakie on ma przekonanie na ten temat na własny użytek.
    Jeśli odrzuca wersję z zamachem spólki donek-putin, to mu raczej nie bardzo
    zależy.