  • 1. Data: 2004-06-28 12:49:14
    Temat: Pamietacie Sebastiana Luczaka? :) Osobowości Public Relations
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Izabela Mościcka (Kredyt Bank SA) i Sebastian Łuczak (Bank Pekao SA) zostali
    wybrani "Osobowościami PR" uzyskując równorzędnie największą liczbę głosów w
    ankiecie przeprowadzonej przez redakcję "Home&Market" wśród przedstawicieli
    branży public relations.
    http://wiadomosci.prnews.pl/index.php/display,5676

    P.S. A ja przypominam o konkursie na PRnews.pl :)
    http://www.prnews.pl/konkurs/

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-06-28 20:28:52
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    napisał:

    > Izabela Mościcka (Kredyt Bank SA) i Sebastian Łuczak (Bank Pekao SA)
    zostali
    > wybrani "Osobowościami PR" uzyskując równorzędnie największą liczbę głosów

    Tia, pamietamy.. Wodnik Sebastian to raczej osobliwosc w tym
    zawodzie - jedyny pi-ar ktory w miare z sensem gadal... :>

    Pozdrowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 3. Data: 2004-06-29 10:55:06
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Michal Zapalowski" <n...@m...com> napisał w wiadomości

    > zostali
    >

    > Tia, pamietamy.. Wodnik Sebastian to raczej osobliwosc w tym
    > zawodzie - jedyny pi-ar ktory w miare z sensem gadal... :>

    Tak, pamietam jak twierdzil, ze bankowosc www to przezytek i Pekao SA stawia
    na bankowosc przez komorki, bo to ma przyszlosc. Co jak wiadomo doskonale
    sie sprawdza na przykladzie T24.

    Pzdr,
    BaLab

  • 4. Data: 2004-06-29 11:00:42
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:
    > Tak, pamietam jak twierdzil, ze bankowosc www to przezytek i Pekao SA
    > stawia na bankowosc przez komorki, bo to ma przyszlosc. Co jak
    > wiadomo doskonale sie sprawdza na przykladzie T24.

    He, he - takie bylo wtedy stanowisko prezes Wisniewskiej ;)

    http://www.PRnews.pl
    Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/