  • 11. Data: 2009-04-15 19:35:04
    Temat: Re: Panika
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości
    news:gs59vd$omd$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@j...com> napisał w
    > wiadomości news:gs3r1p$5fo$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > W panice sprzedawałeś Ty, wcześniej, przecież pisałeś.
    > My teraz to zrobiliśmy spokojnie.

    Poważnie sprzedałeś? Nie wierzysz, że wzrośnie?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-04-17 09:47:18
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    A nie mówiłem?
    :-)))

  • 13. Data: 2009-04-17 12:02:42
    Od: "Piotr" <p...@g...pl>

    nudziarz jesteś
    wiadomości news:gs9jb0$iaq$1@atlantis.news.neostrada.pl...

  • 14. Data: 2009-04-20 19:44:29
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    nabiera rozpędu

  • 15. Data: 2009-04-20 19:48:51
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> pisze:

    > Najwyższy czas

    Ty widzisz panikę? Ja widzę korektę optymizmu :-)

    Jak już kilka razy pisałem nie cierpię "inwestorów maniakalno depresyjnych":
    albo hurra optymizm albo czarny jak noc pesymizm i praktycznie nic pomiędzy.

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Posłuszny podwładny robi te same błędy, co przełożony.

  • 16. Data: 2009-04-20 19:53:05
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <a...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > depresyjnych":
    > albo hurra optymizm albo czarny jak noc pesymizm i praktycznie nic

    Wiesz, ja też mam gotóweczkę na koncie maklerskim i palec na spuście. Na
    razie czekam na lepsze okazje niż łapanie noży.
    :-)

  • 17. Data: 2009-04-20 20:18:34
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@x...wp.pl>

    Jan Werbiński <j...@j...com> pisze:

> [...]
    >
    > Wiesz, ja też mam gotóweczkę na koncie maklerskim i palec na
    > spuście. Na razie czekam na lepsze okazje niż łapanie noży.

    WIG20 był poniżej 1350 w lutym 2009 a powyżej 1750 w kwietniu 2009.
    Czyli nawet jeśli to było/jest "fałszywe odbicie" to dało się na nim
    *DOBRZE* zarobić nawet jeśli w ciągu ostatniego tygodnia WIG20
    zleciał o 7%.

    Ja ciągle pamiętam że WIG20 był ponad 3800 w październiku 2007
    => jak to się mówi wszystko zależy od tego jak się ustawi perspektywę :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
    Nie ma większej siły niż prawdziwa miłość.

  • 18. Data: 2009-04-21 09:15:14
    Od: Tomasz Gęguś <T...@p...onet.pl>

    Andrzej Adam Filip napisał:

    > Ty widzisz panikę? Ja widzę korektę optymizmu :-)
    >
    > Jak już kilka razy pisałem nie cierpię "inwestorów maniakalno
    > depresyjnych": albo hurra optymizm albo czarny jak noc pesymizm i
    > praktycznie nic pomiędzy.

    To ja chyba jestem samo-depresyjny od grudnia poprzedniego roku ;)

    --
    Anonim jest tylko wtedy dopuszczalny, gdy piszący go rzeczywiście jest
    nikim. Stanisław Jerzy Lec