  • 1. Data: 2006-10-24 17:08:27
    Temat: Pay Pal a mBank
    Od: "Axim" <v...@t...gazeta.pl>

    Chcialem skorzystac z mozliwosci podpiecia mojego konta w mBank pod polski Pay
    Pal ale sa klopoty z wpisaniem adresu banku. Po wpisaniu nazwy banku:BRE Bank
    S.A. Retail Banking, al. Mickiewicza 10, 90-050 Łódź wyskakuje komunikat:
    "Uzupełnione dane bankowe są niepełne lub nieprawidłowe. Spróbuj ponownie. Nazwa
    banku może zawierać wyłącznie znaki alfanumeryczne. Wprowadź prawidłową nazwę
    banku."
    Usuwalem juz i polskie znaki i przecinki i dalej to samo. Mam numer IBAN wpisany
    kalo: PL37114020040000310232XXXXXX. W czym tkwi blad?

  • 2. Data: 2006-10-24 17:35:55
    Temat: Re: Pay Pal a mBank
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Axim napisał(a):

> [...]
    > Usuwalem juz i polskie znaki i przecinki i dalej to samo. Mam numer IBAN wpisany
    > kalo: PL37114020040000310232XXXXXX. W czym tkwi blad?

    ...w nazwie banku

    Ja mam dla Multibanku wprowadzone tak:

    BRE Bank SA Oddział Bankowości Detalicznej

    i poszło bez problemu

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 3. Data: 2006-10-24 18:12:08
    Od: "Axim" <v...@t...gazeta.pl>

    "Markus Sprungk" <m...@g...com> wrote in message

    > ...w nazwie banku
    >
    > Ja mam dla Multibanku wprowadzone tak:
    >
    > BRE Bank SA Oddział Bankowości Detalicznej
    >
    > i poszło bez problemu

    No niestety. Przy takim wpisie wywala, ze nie prawidlowy IBAN dla tego
    banku.....No paranoja z tym Pay Pal.....

  • 4. Data: 2006-10-24 18:15:52
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    Axim wrote:

    > No niestety. Przy takim wpisie wywala, ze nie prawidlowy IBAN dla tego
    > banku.....No paranoja z tym Pay Pal.....

    Może spróbuj wpisać dokładnie to co wychodzi np. z IBANatora.
    Dla oddziału 11402004 wypluwa:

    BRE Wydz.Bankowości Elektronicznej

    Pousuwaj polskie literki i może przejdzie?

    reik.

  • 5. Data: 2006-10-24 18:39:08
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:ehlh8p$bub$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Axim napisał(a):

> [...]
    > Usuwalem juz i polskie znaki i przecinki i dalej to samo. Mam numer IBAN
    > wpisany kalo: PL37114020040000310232XXXXXX. W czym tkwi blad?

    wpisalem samo mBank, numerek konta PLXXXXect i poszlo.

    --
    cienislaw

  • 6. Data: 2006-10-24 20:20:41
    Od: Jurek Zielinski <c...@t...debica.pl>

    W artykule <ehll05$sk5$1@inews.gazeta.pl> Axim napisal(a):

    > No niestety. Przy takim wpisie wywala, ze nie prawidlowy IBAN dla tego
    > banku.....No paranoja z tym Pay Pal.....

    Jak wklejasz numer konta ze spacjami to obcina końcówkę

  • 7. Data: 2006-10-24 22:52:07
    Od: "sw" <s...@v...com>

    Axim wrote:
> [...]
    > Usuwalem juz i polskie znaki i przecinki i dalej to samo. Mam numer IBAN wpisany
    > kalo: PL37114020040000310232XXXXXX. W czym tkwi blad?

    skoro maja być same znaki alfanumeryczne, to powywalaj spacje i
    wszystko co nie jest literą lub cyfrą i będzie ok. moje konto w
    mBanku dało się dopisać bez problemu.

    SW