  • 1. Data: 2006-07-15 15:35:51
    Temat: PayPal - weryfikacja karty
    Od: "Jelcyn" <r...@o...pl>

    Witam,
    Mam pytanie odnosnie weryfikacji karty: gdy podam numer karty to pobieraja z
    niej 1.5 dolara (albo euro - nie pamietam). Podobna ta kasa zostaje pozniej
    zwrocona przy pierwszej transakcji ale nie wiem w jaki sposob:

    a) przy pierwszej platnosci sciagna z karty mniej pieniedzy
    b) dostane zwrot na karte.

    Czy zna ktos odpowiedz na to pytanie??

    Jelcyn
    r...@o...pl

  • 2. Data: 2006-07-15 18:40:37
    Temat: Re: PayPal - weryfikacja karty
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Jelcyn wrote:
> [...]
    > zwrocona przy pierwszej transakcji ale nie wiem w jaki sposob:
    >
    > a) przy pierwszej platnosci sciagna z karty mniej pieniedzy

    wersja a), po prostu 1.5 czegoś tam będziesz miał na koncie paypala, a
    reszte sciagna z karty.

  • 3. Data: 2006-07-15 22:08:35
    Od: "turczy" <turczy[wywalwnawiasie]@frazpc[toteż].pl>

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e9bcr6$hja$2@inews.gazeta.pl...

    > wersja a), po prostu 1.5 czegoś tam będziesz miał na koncie paypala, a
    > reszte sciagna z karty.

    pobierają z konta karty a po tygodniu kasa wraca, i nie mówie o blokadzie.
    mi zwrócili wiecej niz wzieli :) róznice kursowe :)
    Arek

  • 4. Data: 2006-07-15 22:56:16
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    turczy wrote:

> [...]
    >>
    > pobierają z konta karty a po tygodniu kasa wraca, i nie mówie o blokadzie.
    > mi zwrócili wiecej niz wzieli :) róznice kursowe :)

    Czyli jak widać mają różne metody.