  • 21. Data: 2009-06-07 19:48:41
    Temat: Re: Pazerno?ć PKO ne zna granic !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Od: marek <mularek@wytnij_o2.pl>

    krzysztofsf wrote:

    > marek pisze:
    >>

    > Alez oczywiscie, ze tak jest.
    > Dlatego trzeba i samemu, i uczyc tego swoja latorosl, kontrolowac co
    > bank wykombinuje.
    >
    > BANKI NIE SA UCZCIWE. I to bez wyjatkow. Dlatego nie ma sensu wyzalac
    > sie na zmiany, ktore mozna bylo samemu na czas odkryc i zareagowac.
    >
    > Dlatego dobrze, ze stalo sie jak sie stalo, bo w przyszlosci moze corka,
    > gdy bedzie maiala 20+ wnikliwie przestudiuje umowe kredytu studenckiego
    > czy mieszkaniowego.

    No cóż jesli juz doszliśmy do tego ze interes bankowy z definicji nie jest
    uczciwy to "na pohybel takiemu biznesowi"
    Niech banki upadają!, żadnej pomocy ze strony Panstwa - to jedyna metoda na
    tych parszywców....

  • 22. Data: 2009-06-07 19:54:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    marek pisze:

> [...]
    > uczciwy to "na pohybel takiemu biznesowi"
    > Niech banki upadają!, żadnej pomocy ze strony Panstwa - to jedyna metoda na

    A po co pomoc panstwa?
    Zeby prezesi dostali wyzsze premie?

    Zeby rozlozyc jakis interes to najlepiej dopuscic tam interwencjonizm
    panstwowy.

    Bank ma zarabiac, a zeby zarabiac dlugofalowo, najlepiej zarabiac nie
    oszukujac klientow.

  • 23. Data: 2009-06-07 19:55:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Dobrze prawisz :) A po nauce uważnego czytania umów przechodzimy na wyższy
    > stopień wtajemniczenia tj. posługiwanie się nowoczesnymi instrumentami
    > płatniczymi.

    Lekcja 2.

    Korzystamy z karty kredytowej ;)

  • 24. Data: 2009-06-07 19:55:58
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Tu ojciec wychowuje kolejnego "konsumenta", ktory bedzie zyl w
    przesiwadczeniu, ze umowy mozna nie czytac, a jak z niej wynikaja
    jakies negatywne konsekwencje [np. oplata roczna] to mozna mowic o
    oszustwie i nieuczciwosci.

    Co ty możesz widzieć o mojej córce. Zapytała bo miło być 10 teraz jest 18 i
    tyle. Ona wie ,że nie ma nic za darmo ale podnieśli ceny bo jak ktoś mi
    powiedził w trosce o klientów.podwyższaja standardy obsługi :-) I to jest
    nieuczciwe. a ceny poszły bo bank chce wiecej zarobić i tyle w temacie.

    Krasnal
    Tajna Organizacja Walczących Krasnali

  • 25. Data: 2009-06-07 19:59:53
    Od: marek <mularek@wytnij_o2.pl>

    krzysztofsf wrote:

> [...]
    > panstwowy.
    >
    > Bank ma zarabiac, a zeby zarabiac dlugofalowo, najlepiej zarabiac nie

    No tak banki nie myslą - na pewno nie w Polsce...
    NIECH UPADAJĄ ....i to by było na tyle.
    pozdrawiam, marek

  • 26. Data: 2009-06-07 20:00:22
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <5...@p...goo
    glegroups.com>,
    BK <b...@g...com> wrote:

    > I tu jest problem. Dlaczego banki typu Alior czy mBank potrafia zejsc
    > z oplat czy tez calkiem z nich zrezygnowac? Bo ich klienci to osoby
    > aktywne, korzystajace z przelewow i transakcji bezgotowkocyh, przelewy
    > odbierajace w pdf'ie., osoby korzystajace z KK, limitow. Osoby, ktore
    > wola zalatwiac sprawy przez neta, telefon niz w placowce.

    Akurat z tym mBankiem to nie tak.
    Trzeba pamietac o tym, ze na RORze nie daje zadnego oprocentowania.

    TA

  • 27. Data: 2009-06-07 20:09:01
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "marek" news:h0h66h$t0r$1@mx1.internetia.pl

> [...]
    > uczciwy to "na pohybel takiemu biznesowi"
    > Niech banki upadają!, żadnej pomocy ze strony Panstwa - to jedyna metoda

    Piszesz to z ironią czy z pełnym przekonaniem?

  • 28. Data: 2009-06-07 20:12:43
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "krzysztofsf" news:h0h5tu$p9c$11@news.wp.pl

    > A po co pomoc panstwa?
    > Zeby prezesi dostali wyzsze premie?

    Na tym właśnie ta "pomoc" polega, o czym można się było dobitnie przekonać w
    ostatnimy czasy...
    Ci ludzie są oderwani od rzeczywistości a pomoc państwa jeszcze bardziej od
    tej rzeczywistości ich oddala.

    > Zeby rozlozyc jakis interes to najlepiej dopuscic tam interwencjonizm
    > panstwowy.

    Możesz rozwinąć bardziej stwierdzenie "interwencjonizm państwowy"? -
    większościowy udział kapitału państwa w danym interesie czy coś innego?

    > Bank ma zarabiac, a zeby zarabiac dlugofalowo, najlepiej zarabiac nie
    > oszukujac klientow

    Patrząc na banki w PL odnoszę wrażenie, że schemat jest trochę inny:
    1. Bank ma zarabiać
    2. Zarabiać szybko, dużo i ciągle
    3. Zarobek ma być oparty na dymaniu klientów

    A podobno są to instytucje zaufania... (publicznego?) :)

  • 29. Data: 2009-06-07 20:15:22
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "krzysztofsf" news:h0h5vb$p9c$12@news.wp.pl

    > Lekcja 2.
    > Korzystamy z karty kredytowej ;)

    Nie za szybko? :) Jeżeli już nasza uczennica ma takie parcie na kredytówki
    to może najpierw jakiś etap szkoleniowy na debetówce :) - niech zobaczy czym
    to się je, bo jest ryzyko, że jak od kopa rzucimy ją na "głęboką wodę" to
    znikną wszelakie hamulce pójdzie w długą... do galerii handlowej :)

  • 30. Data: 2009-06-07 20:35:12
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:

    > Możesz rozwinąć bardziej stwierdzenie "interwencjonizm państwowy"? -
    > większościowy udział kapitału państwa w danym interesie czy coś innego?

    Bezposrednie pakowienie pieniedzy z podatkow (sciagnietych z innych) w
    przedsiewziecia, ktore z jakis przyczyn maja trudnosci.

    I nie zapominaj o "misji firmy" ;)