  • 11. Data: 2002-09-30 06:49:34
    Temat: Re: PeKaO S.A. i Maestro
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > a tak z innej beczki to się ubawiłem kiedy (nie)dysponentka
    > wproqwadziła do teleserwisu (podgląd salda) karte shellowską,
    > a potem się okazała że nie moge tego uzyskać, po piatym telefonie
    > gdy pani już sprawdziła że do systemu jest wszystko dobrze
    > wprowadone, dopiero się okazało że usługa sprawdzania salda
    > kart pekao-shell w teleserwisie nie jest obsługiwana...

    To chyba lubisz ten dreszczyk emocji jak przychodzi wyciag shella ? :-)))
    BTW nie jestes jedynym ktoremu 'uchuchomili' teleserwis do shella :-))

  • 12. Data: 2002-09-30 17:34:17
    Od: "Arti" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości

    > To chyba lubisz ten dreszczyk emocji jak przychodzi wyciag shella ? :-)))
    > BTW nie jestes jedynym ktoremu 'uchuchomili' teleserwis do shella :-))

    HAHAHA dobre dobre nie powiem usmialem sie :)))))
    Taka prawda nie ma co ukrywac, ale podejrzewam ze taka zdolna Pani i jej
    masa podonych osob podziela los tych co juz polecieli z Pekao z wielkim
    hukiem na zielona trawke, obecnie rozpoczela sie ostra weryfikacja personelu
    i wiedzy tegoz personelu, co jest dla nich byc albo nie byc i czesciej jest
    wydawany werdykt "nie byc" ;-)))

    pozdrawiam
    Arti

  • 13. Data: 2002-09-30 18:35:12
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

> [...]
    personelu
    > i wiedzy tegoz personelu, co jest dla nich byc albo nie byc i czesciej

    To niezle - najpierw zwolnili ok. 5 tys. osob, a teraz rozpoczynaja
    weryfikacje ? :-))
    Nie ludz sie, zwalniaja po to zeby miec wieksze zyski, a nie po to zeby
    poprawic obsluge klienta :D

    Pzd

  • 14. Data: 2002-10-01 04:44:22
    Od: "Tomek Dygała" <t...@s...gliwice.pl.wytnijto>

    Użytkownik "Arti" <a...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    personelu
    > i wiedzy tegoz personelu, co jest dla nich byc albo nie byc i

    co daj Boze Amen.

    tyle ze jak na razie to wyleciala dziewczyna, która była kompetentna,
    miła, lubiąca obsługiwac klientów, dzięki której
    gotów byłem Pekao SA uznac za przyjazny bank.
    a teraz mam jako doradcę VIP jakąś niekompetentną
    niedouczoną biurwę, którą podczas pierwszej rozmowy
    doprowadziłem do histerii, że jestem okropnym klientem :-)))
    telefon do dyrektora oddziału że proszę o zmianę opiekuna
    nie dał nic. tzn dyrektor oczywiście się zgodziła, ale jak
    przyszedłem do oddziału okazała się że nadal jestem przypisany
    do tej samej pani...

    pzdr.
    Tomek D