  • 1. Data: 2006-04-27 14:25:41
    Temat: PeKaO24 - karta kodów
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Mam pytanie do korzystających z systemu dostępowego PeKaO 24 do
    rachunku: czy zmieniła się ostatnio metoda wybierania przez system kodów
    z karty? Do tej pory było tak, że kody z karty szły po kolei i dlatego
    wczoraj gdy robiłem przelew i system poprosił o numer przedostatni z
    listy to wpisałem i potem musiałem aktywować nową kartę (na szczęście
    miałem w zapasie). Na starej karcie musimy mieć przynajmniej jeszcze
    jeden aktywny kod, aby uaktywnić nową kartę. Przy aktywacji nowej system
    poprosił o wpisanie kodu nr 12 ze starej karty i kodu nr 1 z nowej a do
    tej pory prosił o ostatni numer ze starej karty i cholera nie wiem, czy
    przypadkiem nie zdezaktywoałem karty, która miała jeszcze spory zapas
    kodów...

    K.

  • 2. Data: 2006-04-27 14:40:07
    Temat: Re: PeKaO24 - karta kodów
    Od: MrMrooz <m...@s...gazeta.pl>

    Krystek wrote on 2006-04-27 16:25:
    > Mam pytanie do korzystających z systemu dostępowego PeKaO 24 do
    > rachunku: czy zmieniła się ostatnio metoda wybierania przez system kodów
    > z karty? Do tej pory było tak, że kody z karty szły po kolei i dlatego
    Jesteś pewnie? Ja jakoś pamiętam, że właśnie nigdy nie szły po kolei.

> [...]
    > tej pory prosił o ostatni numer ze starej karty i cholera nie wiem, czy
    > przypadkiem nie zdezaktywoałem karty, która miała jeszcze spory zapas
    Raczej nie zdezaktywowałeś. Zawsze w zakładce bezpieczeństwo możesz
    sprawdzić, ile kodów z danej karty już wykorzystałeś. Teraz co do starej
    to chyba już nie da rady - ale czym się przejmujesz, nawet jeżeli miałeś
    zapas kodów, w co jak napisałem wcześniej wątpię?

    Michał M

  • 3. Data: 2006-04-27 15:10:22
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    MrMrooz napisał:
> [...]
    > to chyba już nie da rady - ale czym się przejmujesz, nawet jeżeli miałeś
    > zapas kodów, w co jak napisałem wcześniej wątpię?

    No właśnie ustawiłem nową, czystą kartę kodów jako aktywną. Starą mogę
    wyrzucić do kosza. Ale nic to. Zamówiłem 2 nowe. Rzadko korzystam z
    interfejsu PeKaO i tego ficzera pokazującego liczbę dostępnych kodów po
    protu nie zauważyłem. Dzięki za wyjaśnienie.

    K.