  • 21. Data: 2019-03-25 23:58:46
    Temat: Re: Pedofila wsród nauczycieli
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Animka" q7bkg7$ltd$...@n...news.atman.pl

    > Widzisz, jest taka męska grupa wsparcia, podlizywanie się sobie nawzajem

    Liżący się faceci? -- pederastia, nie pedofilia. ;)
    Ale diabli wiedząc, co zbokowi do łba strzeli.
    (stać na takie zboczenie -- stać zatem i na inne)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 22. Data: 2019-03-26 08:02:21
    Temat: Re: Pedofila . Najlepszy zawód to ksiądz .
    Od: "Stef77" <s...@f...pl>

    Użytkownik "ń" <k...@t...sie> napisał w wiadomości

    > Policja, wojsko, trenerzy w sporcie, nauczyciele, ...

    Niestety, Partia Watykańska wepchała się wszędzie,
    pasożytują na całego.

    Kiedyś w Francji i Hiszpanii społeczeństwo wqr..ło się
    i wyrżneli sukienkowych mnóstwo, ale hydra odrodziła się.

  • 23. Data: 2019-03-26 10:29:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 25 Mar 2019 23:24:48 +0200, w <q7bkg7$ltd$1@node1.news.atman.pl>, Animka
    <a...@w...pl> napisał(-a):

    > Widzisz, jest taka męska grupa wsparcia, podlizywanie się sobie nawzajem
    > i po prostu nie tolerują kobiet na grupach.

    Nie miało być: "Nie tolerują głupich kobiet na grupach"?

  • 24. Data: 2019-03-26 11:38:49
    Od: ń <k...@t...sie>

    Głupota u kobiet ma takie znaczenie, jak uroda u mężczyzn ;-)

    -----

  • 25. Data: 2019-03-26 11:42:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-26 o 11:38, ń pisze:
    > Głupota u kobiet ma takie znaczenie, jak uroda u mężczyzn ;-)
    >

    > -----

    To zależy od wieku. I od urody. W pewnym wieku, albo przy pewnej dozie
    brzydoty, patrzy się na intelekt.

    --
    Liwiusz

  • 26. Data: 2019-03-26 12:33:28
    Temat: Re: Pedofila. Nie tolerują głupich radekp .
    Od: "Stef77" <s...@f...pl>

    Nie miało być: "Nie tolerują głupich na grupach"?

    miało być: "Nie tolerują głupich radekp na grupach.

  • 27. Data: 2019-03-26 12:34:28
    Temat: Re: Pedofila . Ksiądz ?
    Od: "Stef77" <s...@f...pl>

    > uroda u mężczyzn ;-)

    potrafisz ocenić urodę mężczyzn ? co ty, ksiądz jesteś ?

  • 28. Data: 2019-03-26 13:14:12
    Od: ń <k...@t...sie>

    Najgorsza możliwa mieszanka to młoda, ładna i mądra ;-)

    -----

  • 29. Data: 2019-03-26 17:54:04
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-03-25 o 22:24, Animka pisze:

    > Widzisz, jest taka męska grupa wsparcia, podlizywanie się sobie nawzajem
    > i po prostu nie tolerują kobiet na grupach. Nie rozpaczam z powodu
    > docinków czy chęci upokorzenia mnie, bo po prostu ignoruję prostactwo,

    Ciach. Animko muszę Cię zmartwić. Krytyka tego co piszesz nie wynika z
    Twojej płci (bo nikt nie ma 100% pewności czy Ty nie facet), upodobań
    seksualnych czy narodowości.
    Ona wynika z braku wiedzy czy mówiąc głupoty którą wylewasz na grupach
    starając się wypowiadać na różne tematy.

    A teraz ja się przyznam do błędu że nie zauważyłem gdzie napisałem a
    niektóre tematy mnie wku... Tak popełniam błędy bo człowiekiem jestem w
    przeciwieństwie typków typu Pajdak i jego klonów.

    Animki też mogą popełniać błędy ale nie po 100 zwróceniu uwagi ;-)

  • 30. Data: 2019-03-26 17:57:07

    W dniu 2019-03-25 o 22:28, Stef77 pisze:
    > Nauczyciel to nie jest najlepszy zawód dla pedałopedofila.
    > Najlepszy zawód dla pedałopedofila to ksiądz - nieograniczony
    > dostęp do dzieci, nieżonaci mężczyźni mieszkający razem.

    Bo to wszystko przez to że księża to geje a jak wiadomo każdy gej to
    pedofil ;-)