  • 1. Data: 2010-12-07 14:08:36
    Temat: Pekao SA jak zlikwidować konto
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Od kilku lat bezskutecznie zaprzestaję korzystania z Pekao SA.
    Miałem tam eurokonto, które zamykałem już dwu lub trzykrotni, a ciągle
    jakieś prowizje naliczają.
    Karta VISA Classic, która pomimo jej zablokowania dwa lata temu ciągle ma
    rosnące w tempie kilka razy przekraczającym odsetki ustawowe zadłużenie.

    Jak skutecznie zamkąć te wszystkie konta?
    W oddziale spędziłem ponad godzinę i dalej nic nie wiadomo. Oni tam nie mają
    pojęcia co robią.

    Nie polecam nikomu Pekao SA!!!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 2. Data: 2010-12-07 14:33:41
    Temat: Re: Pekao SA jak zlikwidować konto
    Od: "Tommy" <t...@o...SPAM.pl>

    > Nie polecam nikomu Pekao SA!!!

    Dokładnie mam to samo zdanie ta temat tego banku.
    Zamknąłem konto i karty w oddziale a mimo tego naliczali opłate i później na
    kilka złotych długiem straszyli!
    A po to byłem w oddziale by zamkneli raz a dobrze i popbrali tyle by później
    roszczeń nie było.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-12-07 15:15:23
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/7/2010 8:08 AM, Jan Werbinski wrote:
> [...]
    >
    > Jak skutecznie zamkąć te wszystkie konta?
    > W oddziale spędziłem ponad godzinę i dalej nic nie wiadomo. Oni tam nie

    w pekao ciagle mozna zadzwonic do oddzialu, pogadac sobie o pogodzie z
    paniami i zalatwic wszystko co sie chce, nawet bez przedstawiania sie i
    nawet nie na swoim koncie.
    Super sprawa.
    jak w zadnym innym banku babki ci nie powiedzą, ze komputer mowi, ze
    tego sie nie da zrobic.

  • 4. Data: 2010-12-07 15:38:22
    Od: quwert <q...@g...pl>

    > Jak skutecznie zamkąć te wszystkie konta?

    Pismo z potwierdzeniem dostarczenia i czekasz.
    Pierwszy list z żądaniem zapłaty i robisz raban że chcą wyłudzić od Ciebie
    pieniądze, sad UOKiK arbiter bankowy itp mówię Ci zabawa przednia

    > W oddziale spędziłem ponad godzinę i dalej nic nie wiadomo.

    Masochista, w banku godzinę i do tego w pekao
    lecz się bo to staje się niebezpieczne

    > Nie polecam nikomu Pekao SA!!!

    Dla dużych spółek mogą być ale trzeba im na ręce patrzeć
    bo dobierają się do d...y i trzepią kasiorkę, załatwili na amen
    kilka firm patrz malma i fabryka samochodów w Lublinie

  • 5. Data: 2010-12-07 17:02:14
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    >Nie polecam nikomu Pekao SA!!!

    Nikogo kto ma konto w Pekao tu nie spotkasz, stoją w kolejce do kasy!
    Poszukaj innego środka komunikacji.
    Pzdr.

  • 6. Data: 2010-12-08 13:16:55
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    >
    > Jak skutecznie zamkąć te wszystkie konta?
    > W oddziale spędziłem ponad godzinę i dalej nic nie wiadomo. Oni tam nie

    Ja zamknąłem natychmiast w godzinę, po tym, jak nie byli w stanie
    stwierdzić, dlaczgo numery kart kodów jednorazowych się różnią i po tym
    jak zabrano mi z konta 1000zł (w szczegółach coś tam wewnętrzne), a po
    osobistej interwencji zwrócono.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all