  • 1. Data: 2003-08-24 22:31:32
    Temat: Pekao - uwaga na niezrealizowane transakcje
    Od: "MrMrooz" <m...@N...gazeta.pl>

    Jak w tytule - chodzi o karte Maestro - w ostatnim czasie (2 miesiace) 2x
    zdarzylo mi sie, ze z konta zostala pobrana 2x ta sama kwota, mimo, ze
    transakcja byla jedna.
    Zawsze byla taka sama sytuacja - najpierw komunikat ze brak jest polaczenia z
    bankiem lub transkacja nie moze byc zrealizowana, przy drugiej probie
    wszystko bylo OK. Za pierwszym razem byl to bankomat, za drugim POS w sklepie.
    Co dziwne - w pierwszym przypadku (bankomat obcy) prowizja zostala pobrana
    tylko raz a powinni byc konsekwentni i dwa razy mnie skasowac.

    Z powyzszym ostrzezeniem
    Michal M

  • 2. Data: 2003-08-25 10:45:28
    Temat: Re: Pekao - uwaga na niezrealizowane transakcje
    Od: "szymon s" <p...@...pl>

> [...]
    > Co dziwne - w pierwszym przypadku (bankomat obcy) prowizja zostala pobrana
    > tylko raz a powinni byc konsekwentni i dwa razy mnie skasowac.

    ja zrezygnowalem z uslug tego banku

  • 3. Data: 2003-08-25 12:32:26
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    szymon s <p...@...pl> napisał(a):

    [...]
    > ja zrezygnowalem z uslug tego banku

    A kogo to interesuje, ze Ty zrezygnowales
    z uslug tego banku?
    To Twoja prywatna sprawa...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2003-08-26 07:27:35
    Od: "Kr" <n...@...pl>

    Użytkownik "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > z uslug tego banku?
    > To Twoja prywatna sprawa...
    > Pozdrawiam!
    > Prof_Ex

    Np. mnie to interesuje, gdyż interesują mnie opinie i informacje innych a
    skoro ciebie to nie interesuje to zmień grupę

  • 5. Data: 2003-08-26 09:02:18
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Kr <n...@...pl> napisał(a):

    [...]
    > Np. mnie to interesuje, gdyż interesują mnie opinie

    To nie jest opinia.

    [...]
    i informacje innych

    Informacja rowniez nie na temat.

    [...]
    > a skoro ciebie to nie interesuje to zmień grupę

    Co Ty nie powiesz?
    Interesujace...

    Prof_Ex

  • 6. Data: 2003-08-26 09:34:57
    Od: "Kiwaczek" <a...@x...wp.pl>

    Czy nie szkoda Wam czasu na jałowe dyskusje?
    Kiwaczek

  • 7. Data: 2003-08-26 10:12:15
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "MrMrooz"
    > Co dziwne - w pierwszym przypadku (bankomat obcy) prowizja zostala
    pobrana
    > tylko raz a powinni byc konsekwentni i dwa razy mnie skasowac.

    moze ksiegowanie bylo tylko raz a ten brak prowizji to sama blokada
    kwoty na rachunku? Jesli faktycznie widzisz juz 2 ksiegowania tej samej
    kwoty to reklamuj.
    Klopoty z kartami PEKAO byly tu juz opisywane - najczesciej po
    przejsciu danego oddzialu na nowy system, np zle dzialala procedura
    obslugi karty na samoobslugowych stacjach Neste (zdejmowal tyle ile
    bylo na poczatku autoryzowane a nie faktyczna kwote zakupu)
    *** blad ***

  • 8. Data: 2003-08-26 10:36:14
    Od: "Michał Mróz" <m...@N...gazeta.pl>

    blad <b...@b...pl> napisał(a):

> [...]
    > obslugi karty na samoobslugowych stacjach Neste (zdejmowal tyle ile
    > bylo na poczatku autoryzowane a nie faktyczna kwote zakupu)
    W pierwszym przypadku kasa wrocila na konto po miesiacu od zlozenia
    reklamacji, odsetek jeszcze nie oddali, ale mysle ze bedzie to na koniec
    miesiaca.
    W drugim przypadku minal juz ponad tydzien od reklamacji i na razie zero
    odzewu ze strony banku.

    O klopotach na Neste slyszalem - czy to prawda, ze teraz w ogole nie mozna
    placic tam kartami Pekao? Cos takiego obilo mi sie o uszy, ze w ten sposob
    rozwiazali problem.

    Pisalem o tej sytuacji, zeby po prostu ostrzec tych co jeszcze w peako
    zostali, bo jak ktos bedzie probowal wyplacic 100 PLN i beda problemy to
    potem moze nie zauwazyc ze 200 mu zniknelo.

    POzdrawiam
    Michal M

  • 9. Data: 2003-08-26 11:03:14
    Od: "blad" <b...@b...pl>

    Użytkownik "Michał Mróz"
    > Pisalem o tej sytuacji, zeby po prostu ostrzec tych co jeszcze w
    peako
    > zostali, bo jak ktos bedzie probowal wyplacic 100 PLN i beda problemy
    > potem moze nie zauwazyc ze 200 mu zniknelo.

    slusznie - musimy sie ostrzegac przed potknieciami bankow

    wlasnie dzis zauwazylem ze 4 sierpnia w Fortisie pobrali mi oplate za
    dwie karty VE po dwa razy i poprosilem o sprostowanie. Najciekawsze
    jest jednak to ze jedna oplata miala tytul operacji inny niz druga - w
    jednej wymieniony bylem z jednego imienia a w drugiej z dwoma imionami,
    tak wiec to nie ten sam program generowal te platnosci i ten fakt mnie
    ciekawi najbardziej.
    zobaczymy czy odpowiedza co sie stalo bo e-pakietowcom cos rzadko
    czytaja korespondencje!
    *** blad ***

  • 10. Data: 2003-08-26 12:07:54
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Michał Mróz <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    [...]
    > O klopotach na Neste slyszalem - czy to prawda, ze teraz
    > w ogole nie mozna placic tam kartami Pekao? Cos takiego obilo
    > mi sie o uszy, ze w ten sposob rozwiazali problem.

    Z tego co wiem dotyczy to tylko karty Maestro Pekao SA.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex