  • 1. Data: 2011-03-02 20:46:52
    Temat: Pharos International
    Od: don kichot <n...@y...com>

    Witam,

    Czy może ktoś podzielić się doświadczeniami z inwestowania na giełdach w
    USA za pośrednictwem biura maklerskiego pharosinternational.com ?
    Chodzi mi o koszty, dostępne narzędzia inwestycyjne i ogólnie jakość ich
    usług - jak to wygląda w praktyce, itp.

    dzięki

  • 2. Data: 2011-03-02 22:08:02
    Temat: Re: Pharos International-czy krajowe Alternatywy V :-)
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]

    > USA za pośrednictwem biura maklerskiego pharosinternational.com ?

    > Chodzi mi o koszty, dostępne narzędzia inwestycyjne i ogólnie jakość ich

    Musialbys mi wytlumaczyc czy chcesz zarabiac na gioeldzie czy byc
    dostarczycielem kapitalu dla Stanowych spolek.
    Pomysl czy nie lepiej miec u nas swoje od 100% do w rzeczywistosci kolo 80%
    rocznie?
    Popatrz na np rozwij teraz KOMPLEKS SA czy na EEX, ktory powłoczy sie terqaz
    na ok 6,50 a na koniec roku wejdzie na 12 zlotych (wspomniany kompleks na
    okolo 5,50 zl po IV kwartale 2011.
    Tez sa inne powiazane spolki z EEX czy nawet KGHM (II potega w srebrze na
    swiecie) jesli potrzebujesz plynnosci akcji.
    Jest GoA i z tej branzy podobna nisza jak GPF czy pare innych. Tu masz swieze
    podejscie nowoczenego biznesu korzystajacego z naszego lojkalnego
    zdominowywania calej niszy na calym swiecie-to EkoExport.
    Tu nawet zostaja pokonane opory Rosjan czy Chin z byciem naszymi (polskimi)
    dostwacami i glownymi klientami, uczacymi sie od nas biznesu.
    kroovka

    Ale droga otwarta jesli chodzi o dywersyfikacje zainteresowań-POWODZENIA.

  • 3. Data: 2011-03-03 07:53:06
    Temat: Re: Pharos International
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Wed, 02 Mar 2011 21:46:52 +0100, don kichot napisał(a):

> [...]
    > USA za pośrednictwem biura maklerskiego pharosinternational.com ?
    > Chodzi mi o koszty, dostępne narzędzia inwestycyjne i ogólnie jakość ich

    Wystarczy wejśc na ich stronę żeby dowiedzieć się wszystkiego ;)... i dać
    sobie spokój

  • 4. Data: 2011-03-03 22:25:14
    Od: don kichot <n...@y...com>

    W dniu 2011-03-02 23:08, k...@p...onet.pl pisze:

> [...]
    > kroovka
    >
    > Ale droga otwarta jesli chodzi o dywersyfikacje zainteresowań-POWODZENIA.

    A co powiesz np. na temat:
    Baidu Incorporated (BIDU) ?

  • 5. Data: 2011-05-25 09:53:38
    Od: "fraudsterscom" <contact@WYTNIJ_TOfraudsters.com>

    Natychmiast zaprzestań kontaktu z Pharos International! To wyłudzacze prowadzący całą
    sieć takich lewych \"brokerów\". Mamy kontakt z kilkoma ich świezymi ofiarami -
    standardowo w momencie chęci wypłaty środków nagle pojawiają się problemy.

    Tutaj znajdziesz info:
    http://fraudsters.com/about-fraudsters/pharos-intern
    ational