  • 1. Data: 2007-03-08 19:16:57
    Temat: Pierwsze na rynku konto hipoteczne (citi)
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Tak dzisiaj logując się do konta zerknąłem kontem oka na główną stronę
    więc przekazuje tutaj dla tych co nie zauważyli. Widać citi ostro
    uderzył na rynek kredytów hipotecznych widząc jaki jest szał-ciał
    odnośnie zakupienia własnego "M". Wygląda nawet ciekawie:

    "Okres kredytowania może wynieść nawet do 40 lat. Bank oferuje bezpłatną
    wycenę nieruchomości. Istnieje też możliwość zwolnienia klienta z opłaty
    prowizyjnej. Oprocentowanie kredytu wynosi, odpowiednio dla kredytu
    złotówkowego - od 4,45%, a dla kredytu walutowego (CHF) od 2,73% a dla
    EUR 4,25%. Zaś marża wynosi od 0,25% - dla kredytów w PLN, oraz od 0,5%
    - dla kredytów walutowych. Citibank Handlowy ponosi za klienta koszty
    ubezpieczenia niskiego wkładu własnego."

    Całość tutaj:
    http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press/
    1073_5496.htm

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-03-09 07:00:38
    Temat: Re: Pierwsze na rynku konto hipoteczne (citi)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2007 20:16:57 +0100,
    osoba podpisana: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    napisała:
    [...]
    > http://www.citibank.pl/poland/homepage/polish/press/
    1073_5496.htm

    No dobra. A coś bardziej konkretnego ? Bo na razie to nie widać, czy to
    byłoby bardziej opłacalne (i czym się różni) od pożyczek hipotecznych.
    KJ

    COBOL:
    Completely Over and Beyond reason Or Logic.

  • 3. Data: 2007-03-09 08:25:11
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca wrote:

    > No dobra. A coś bardziej konkretnego ? Bo na razie to nie widać, czy to
    > byłoby bardziej opłacalne (i czym się różni) od pożyczek hipotecznych.

    A to już nie do mnie raczej tylko do banku.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 4. Data: 2007-03-09 09:13:41
    Od: RobertS <b...@X...pl>

    na razie jest to tylko informacja prasowa...
    bede musial do nich zadzwonic, zeby dowiedziec sie od kiedy ta usluga
    bedzie dzialac i na jakie warunki moge liczyc

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-03-09 11:25:13
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:
    > na razie jest to tylko informacja prasowa...
    > bede musial do nich zadzwonic, zeby dowiedziec sie od kiedy ta usluga
    > bedzie dzialac i na jakie warunki moge liczyc

    Daj znać bo jestem ciekaw jak citi wypada w zestawieniu z innymi. Jako,
    że szukasz kredytu więc na pewno będziesz i dociekliwy i negocjator ;)

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 6. Data: 2007-03-09 12:19:48
    Od: RobertS <b...@X...pl>

    > Daj znać bo jestem ciekaw jak citi wypada w zestawieniu z innymi. Jako,
    > że szukasz kredytu więc na pewno będziesz i dociekliwy i negocjator ;)

    spoko, sprawdze i dam znac ;-)

    a dociekliwosc powoduje, ze maja mnie dosc juz doradcy z OF i innych
    expanderow, prosze o przygotowanie oferty, odpowiadam na dziesiatki
    pytan, wypalniam tabelki, ale ja zadaje im tylko jedno:
    skoro to bank placi Pani/Panu prowizje to dlaczego Pani oferta jest
    gorsza niz to co oferuje mi bank bez posrednictwa?

    i robi sie koniec tematu...
    dlatego IMHO ci wszyscy posrednicy sa dla osob, ktore sie kompletnie nie
    orientuja w ofercie, nie chce im sie szukac i pozwola sobie wcisnac
    kazdy kit...

    pozdr.
    RobertS

    p.s.
    moze za mocno generalizowalem, ale na razie z takimi wlasnie przypadkami
    sie spotkalem...

  • 7. Data: 2007-03-09 12:27:06
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > i robi sie koniec tematu...
    > dlatego IMHO ci wszyscy posrednicy sa dla osob, ktore sie kompletnie nie
    > orientuja w ofercie, nie chce im sie szukac i pozwola sobie wcisnac
    > kazdy kit...

    Znaczy to jest chyba taka sama zależność jak z agencją nieruchomości.
    Nie znasz się, nie masz czasu, nie chce ci się - idziesz płacisz i
    wybierasz. Ewentualne pretensje można mieć później do siebie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 8. Data: 2007-04-04 07:57:59
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Nie wiem co do konta, ale na pytanie o kredyt hipoteczny citek odpowiedział:
    "tylko rynek wtórny, pierwotnego od deweloperów NIE"
    JaC

  • 9. Data: 2007-05-13 13:10:56
    Od: "M.Tosza" <m...@w...pl>

    666 napisał(a):
    > Nie wiem co do konta, ale na pytanie o kredyt hipoteczny citek odpowiedział:
    > "tylko rynek wtórny, pierwotnego od deweloperów NIE"

    Witam,

    Citi z kwitkiem odsyła też ludzi pracujących na umowę o dzieło, bez względu
    na długość takiej współpracy czy też wysokość dochodów.

    Pozdrawiam,

    --
    Michał Tosza
    www.translators.org.pl