  • 1. Data: 2005-03-05 11:45:10
    Temat: Piętnuję PKOinteligo...
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    ... a dokładniej - ich aplikację internetową, za bezmyślnie rozwiązaną
    historię transakcji. Nie dość, że brakuje salda po operacjach, czy choćby na
    początku i końcu zestawienia, to jeszcze nie ma opcji wydruku historii, a
    jedynie - poszczególnych operacji. Oczywiście, można wydrukować dokument
    widoczny na ekranie z przeglądarki, ale nie jest to najlepsze rozwiązanie.
    Wielokrotnie krytykowane Pekao24 ma to rozwiązane wzorowo IMO, podobnie -
    Multi. Piszę to także dlatego, że tli się we mnie iskierka nadziei, że ktoś
    z PKO czytuje grupę i wie jak uruchomić trybiki ;)

    T.

  • 2. Data: 2005-03-05 11:48:59
    Temat: Re: Piętnuję PKOinteligo...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Tomasz Nowicki <t...@s...com> wrote:
> [...]
    > rozwiązane wzorowo IMO, podobnie - Multi. Piszę to także dlatego, że
    > tli się we mnie iskierka nadziei, że ktoś z PKO czytuje grupę i wie

    Co ciekawe w Inteligo to jest, a przeciez to wlasnie na tym systemie
    wzorowane bylo PKOInteligo ;)

  • 3. Data: 2005-03-05 13:16:15
    Temat: Re: Piętnuję PKOinteligo, ale poprawili mi litery PL
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    > Co ciekawe w Inteligo to jest, a przeciez to wlasnie na tym systemie
    > wzorowane bylo PKOInteligo ;)

    po paromiesiecznych utarczkach poprawili mi kodowanie polskich liter w
    pko-inteligo. Nie uwierzycie co to było :-)
    - dowod ze jest zle przedstawilem im oczywisty bo z tej samej
    przegladarki zrobilem przelewy z pko-i do Inteligo (i innych bankow)
    oraz odwrotne z Inteligo (i innych bankow) do pko-i
    - oczywiscie zwalili na to ze mam zle ustawione kodowanie w IE :-))
    - okazalo sie, ze moj oddzial marmurkowego pko ma cos zle ustawione co
    wplywa na fakt ze aplikacja internetowa zle koduje literki ś, ź i
    chyba ę

    Teraz zostają im skopane jeszcze zlecenia - w przegladzie ani nie
    widac kwoty (jak jest czynny terminarz) ani daty kiedy sie ma wykonac,
    nie mówiąc juz o braku skróconej nazwy kontrahenta, takiej jak ma
    Inteligo i inne banki
    *** blad ***

  • 4. Data: 2005-03-05 13:19:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
> [...]
    > widac kwoty (jak jest czynny terminarz) ani daty kiedy sie ma wykonac,
    > nie mówiąc juz o braku skróconej nazwy kontrahenta, takiej jak ma

    W platnosciach jest cos takiego - a w reszcie to po odbniorcy jakos od biedy
    da sie sprawdzic. Chociaz ja juz tak nie moge majac tyle kont ;) Musze sie
    domyslac ktore jest ktore czsami, hehehe ;)

  • 5. Data: 2005-03-05 13:52:43
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

> [...]
    > od biedy da sie sprawdzic. Chociaz ja juz tak nie moge majac tyle
    > kont ;) Musze sie domyslac ktore jest ktore czsami, hehehe ;)

    dokladnie o to mi chodzi - jak mam wiecej wlasnych kont to trudno
    poznac ktore jest w ktorym banku :-)
    Na przejsciu z e-pko do Inteligo inteligentnie nawet takie wlasne
    nazwy utworzyli a tu nie mogli.
    A juz brak daty w zleceniach stalych to zupelna granda
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-03-06 19:51:51
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    blad napisał(a):
    > Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński"

    [ciach]
    > - oczywiscie zwalili na to ze mam zle ustawione kodowanie w IE :-)) -
    OT, to chodzi tylko na IE?

    > okazalo sie, ze moj oddzial marmurkowego pko ma cos zle ustawione co
    > wplywa na fakt ze aplikacja internetowa zle koduje literki ś, ź i
    > chyba ę

    Jeżeli ś, ź i ą to mi wygląda na problem wincep-1250/iso-8859-2 bo na
    tych 3 polskich literkach (lower- i uppercase, w sumie 6 znaków)
    wystepują różnice między w/w stronami kodowymi. Oczywiście jest to
    polskocentryczny punkt widzenia bo dla innych jezyków CE tych różnic
    może być mniej lub więcej - nie sprawdzałem :-)

    [ciach]

    Przemek