  • 11. Data: 2004-07-06 11:35:28
    Temat: Re: Pilne pytanie ! Kredyt hipoteczny
    Od: "Marek" <m...@p...fm>

    Użytkownik ".::kasia::." <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ccc1tm$oqf$1@news.onet.pl...
    > Potrzebuje wziąść kredyt na zakup mieszkania 29 tys zł, od 2 lat mamy
    konto
    > w lukasie zakładając je mąż pracował, na chwilę obecną dalej pracuje w tym
    > samym zakładzie ale już bez umowy o pracę, wpływy na konto są regularne i
    > wynoszą średnio co mc 2700 zł, a teraz pytanie ...
    > Czy jakiś bank udzieli nam pożyczki na zakup mieszkania tylko na podstawie
    > histori rachunku
    > i skredytuje najlepiej 100 % wartości mieszkania ?
    > Jesteśmy czteroosobową rodziną i nigdy nie mieliśmy żadnych kredytów. Będę
> [...]
    Moze tutaj
    http://www.gtsforex.com/kredmieszk/

  • 12. Data: 2004-07-06 17:13:08
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    KrzysiekPP wrote:

    > Nawet najgorsza umowa o prace jest lepsza niz najlepsze wplywy na konto
    > bez umowy.

    swiete slowa

    jacek

  • 13. Data: 2004-07-06 20:58:24
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Mon, 5 Jul 2004 23:02:16 +0200, "Kamil Kosinski"
    <k...@...tak.dalej> wrote:

    >innych bankach też warto popytać. Mój znakomy też brał kredyt mieszkaniowy
    >bez umowy o pracę i to na dużo większą sumę. Kiedy w jakimś banku ( nie
    >pamiętam jakim) zwrócił na to uwagę na samym początku to usłyszał coś mniej
    >więcej w tym stylu: "Dziś pan umowę ma jutro nie będzie miał, a kredyt
    >bierze pan na lata. Dla nas bardziej liczy się pana zdolność do zarabiania
    >potwierdzona przez PIT-y"

    To chyba nie bylo w PL. No, ostatecznie moglo byc w GE Banku
    Mieszkaniowym. To jedyny znany mi bank z liberalnym podejsciem do
    kwestii umow o prace przy kredytach.

    PG

  • 14. Data: 2004-07-06 23:02:03
    Od: "Belin" <b...@b...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nawet najgorsza umowa o prace jest lepsza niz najlepsze wplywy na konto
    > bez umowy.

    i to jest niestety najdurniesza opcja w podejsciu naszych bankow do klienta
    :-( - zwlaszcza w czasach gdy ludzie sa zwalniani czesto wlasciwie z dnia na
    dzien.

    no ale cos... jaki kraj takie banki ;-D

    Belin - "uzytkownik" PKO SA... co juz nie ma sily czasem