  • 1. Data: 2012-11-15 20:47:49
    Temat: Płacę z Alior Sync czy lepiej kartą debetową?
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Jeżeli chodzi o Allegro i ewentualną reklamację, to właśnie się
    przekonałem, że lepiej, przynajmniej jeżeli chodzi o czas rozpatrzenia
    reklamacji, wychodzi:

    - płacę z Synkiem - 30 dni
    - debetówka jak wszędzie - 60 dni

    a jeżeli chodzi o wynik to ciężko powiedzieć - przekonam się za 60 dni.

    --
    xbartx

  • 2. Data: 2012-11-15 21:59:11
    Temat: Re: Płacę z Alior Sync czy lepiej kartą debetową?
    Od: "szymek" <t...@U...pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości

    > Jeżeli chodzi o Allegro i ewentualną reklamację, to właśnie się
    > przekonałem, że lepiej, przynajmniej jeżeli chodzi o czas rozpatrzenia
> [...]

    Ostatnio robiłem większe zakupy przez net i koszty dostawy :
    - płacę z Synkiem ~350 zł
    - zwykły przelew ~ 100 zł

  • 3. Data: 2012-11-16 15:10:36
    Od: Luk <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 15 listopada 2012 21:59:17 UTC+1 użytkownik szymek napisał:
    > U?ytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisa? w wiadomo?ci

    > Ostatnio robi?em wi?ksze zakupy przez net i koszty dostawy :
    >
    > - p?ac? z Synkiem ~350 z?
    >
    > - zwyk?y przelew ~ 100 z?

    Cóż, w "kosztach" przesyłki masz ukrytą prowizję za "płatność online"... nie ma się
    co dziwić.

    --
    L.