eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPlacenie karta - eCard czy Polcard (klienci nie moga placic :/)Placenie karta - eCard czy Polcard (klienci nie moga placic :/)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: "Platnik" <a...@k...fajne.som>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Placenie karta - eCard czy Polcard (klienci nie moga placic :/)
    Date: Thu, 25 May 2006 00:02:05 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 32
    Message-ID: <e52l5s$6f6$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: enw50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1148508156 6630 83.15.208.50 (24 May 2006 22:02:36 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 24 May 2006 22:02:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1807
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:386414
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    Mam podpisana umowe z platnosci.pl a ci z polcardem.

    Zamowien mam dzis 5 ktore nie zostaly autoryzowane w polcardzie (nie dowiem
    sie dlaczego...) a ludzie mowia ze ich karty dzialaja jesli chodzi o
    platnosci internetowe bez problemu. Wiec co jest?

    W dodatku strona polcardu (ta transakcyjna) to jedno wielkie g..., nie
    ladna, validacja na nastepnej stronie zamiast wywalic diva z komunikatem
    bledu na
    stronie z polami input - placeniem tak by klient nie musial wracac i w
    ogole. A komunikat po
    podaniu danych karty (na nastepnej stronie) wprowadza w blad bo jest
    napisane "potwierdzenie transakcji" ale jak sie wczyta dokladnie (klient nie
    musi sie znac) to pisza ze wynik autoryzacji przekazano do sklepu... klient
    wraca do sklepu poprzez przycisk, przekonany ze wszystko ok (przeciez podal
    dane z karty dobre, wczoraj placil karta na amazonie) a tu ZONK wywalam mu
    ja (moj sklep) komunikat ze nie oplacono zamowienia.

    Dalaczego odrazu nie wyswietlaja polcardowcy w czym problem? Czy eCard nie
    jest lepszy jesli chodzi o placenie kartami, akceptuje te karty ktorych
    polcard nie chce mi przyjac?

    Jestem lekko mowiac zdegustowny tym polcardem, strona od 10lat nie zmieniana
    (layout), komunikaty wprowadzajace w blad klientow i tak dalej.

    A platnosci.pl chyba nic tu nie psuja, sa tylko posrednikiem dla mnie.

    dziekuje


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1