  • 21. Data: 2002-05-20 11:15:11
    Temat: Re: Płacenie w restauracjach
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Sat, 18 May 2002 12:41:16 +0200, hosi napisał(a):

    >Zapewne część z Was płaci kartami wypukłymi w restauracjach.

    Zapewne... :-)

    >Czy przy płaceniu za każdym razem wstajecie extra od stolika
    >i sprawdzacie przebieg płatności dokonywanej przez kelnera
    >(tak by było oczywiście najbezpieczniej), czy raczej nie
    >i dajecie mu wolną rękę?

    A po co wstawać od stolika? Numer karty i datę ważności i tak kelner dostaje
    na SLIPie! PINu nie ma, więc kasy sobie nie wyciągnie, a jak będzie się
    chciał bawić w kupowanie czegoś na numerek, to po prostu złożę reklamację...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 22. Data: 2002-05-20 18:43:41
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 20 May 2002 11:15:11 +0000 (UTC), j...@c...pl (Jacek
    Osiecki) wrote:

> [...]
    >chciał bawić w kupowanie czegoś na numerek, to po prostu złożę reklamację...

    A po drodze zeskimuje sobie jeszcze pasek :-/
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-05-21 07:11:06
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
    >  Spotkałem stację benzynową, gdzie gość trzymał żelazko, na
    > okoliczność, gdyby zabrakło prądu.

    Ciekawe jak bez prądu można zatankować samochód :-)
    Dystrybutory na korbkę? :-)

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 24. Data: 2002-05-21 07:16:47
    Od: <p...@p...onet.pl>

    [...]
> [...]
    > i sprawdzacie przebieg płatności dokonywanej przez kelnera
    > (tak by było oczywiście najbezpieczniej), czy raczej nie

    Właśnie tutaj ma (IMHO) zastosowanie taki produkt jak ING Maestro Prepaid
    (oczywiście na terenie Polski). Ładujemy sobie kartę niewielkimi porcjami
    gotówki przed spodziewaną transakcją (jak ktoś ma BSK koło siebie - to nie
    problem albo np. bezpłatny przelew z mBanku). Dajemy kartę spokojnie kelnerowi.
    Jak zeskimuje pasek - to i tak zbyt wiele nie zdziała...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 25. Data: 2002-05-21 11:30:13
    Od: j...@c...pl (Jacek Osiecki)

    Dnia Mon, 20 May 2002 20:43:41 +0200, Wojtek Frabinski napisał(a):

    >A po drodze zeskimuje sobie jeszcze pasek :-/

    No i co mnie to obchodzi? Też zareklamuję... wiem, upierdliwe. Ale jak dotąd
    jakoś mi się nie zdarzyło nic takiego...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 26. Data: 2002-05-21 19:17:13
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl> writes:

    > A niech sobie skimuje. Dopóki mam oryginał to każda taka transakcja jest
    > skutecznie reklamowana.

    Niekoniecznie - a w kazdym razie nie jest to takie oczywiste jak
    w przypadku transakcji *O.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator