    From: "Pawel W" <pawelw6@nospam@polbox.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Płacenie ze rachunki przelewem z konta o innych danych
    Date: Fri, 03 Jan 2003 22:53:23 GMT

    Może troche nie jasny temat ale chodzi mi o takie coś ,że chce płacić z
    mBanku rachunki za ojca. Teraz załóżmy że mój ojciec ma na imie Edek a ja
    Pawel reszta danych jest taka sama tzn nazwisko adres zamieszkana.
    Czy jak zapłace np za telewizje kablową/prąd/gaz/telefon/czynsz itd. jako ja
    to oni to dobrze zaksięguja?
    Bo nie da sie ustawić w mBanku żeby na przelewie było inne imie niż
    posiadacza rachunku.

    Według mnie nie powinno robić np elektrowni różnicy czy wpłaca Edek czy
    Pawel Kowalski tylko ważne żeby sie adres zgadzał. Dobrze myśle?

    Pawel W