  • 1. Data: 2008-05-01 08:20:06
    Temat: Platnosc karta na przelomie miesiaca
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Ciekawi mnie, z jaką datą jest ksiegowana płatnośc w sytuacji jak dziś, gdy w Polsce
    jest już maj, a w Stanach jeszcze
    przez kilka godzin kwiecień.
    Oczywiscie chodzi o wejscie w nowy okres rozliczeniowy.
    Czyli z datą wg miejsca dokonania płatności, czy datą banku wystawcy?
    JaC
    PS. Potrzebne mi te książki ;-)

  • 2. Data: 2008-05-02 13:43:27
    Temat: Re: Platnosc karta na przelomie miesiaca
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    " 666" fvbuev$erf$...@n...wp.pl

> [...]
    > Oczywiscie chodzi o wejscie w nowy okres rozliczeniowy.
    > Czyli z datą wg miejsca dokonania płatności, czy datą banku wystawcy?

    Lepiej zapytaj o przełom roku. :) (pamiętam -- masz mnie w KF)

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 3. Data: 2008-05-02 14:02:10
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " 666" <u...@w...eu> writes:

> [...]
    > Oczywiscie chodzi o wejscie w nowy okres rozliczeniowy.
    > Czyli z datą wg miejsca dokonania płatności, czy datą banku wystawcy?

    Jesli zakupy z 30 kwietnia (a moze takze wczesniejsze) jeszcze nie sa
    zaksiegowane, to pewnie te z 1 maja nie beda szybsze.

    Ale oczywiscie istotne sa zegarki wydawcy karty.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 4. Data: 2008-05-05 19:38:34
    Temat: Przewalka z karta na caly jeden miesiac
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    No i zostałem przewalony na jeden miesiąc.

    Od postu o dacie i godzinie jak poniżej odczekałem jeszcze trochę, żeby juz na całym
    swiecie był maj i kupiłem te
    książki.

    A przed chwilą (05. maja) włażę na stronę, przecieram oczy ze zdumienia i widzę
    obciążenie karty:

    Data transakcji: 30 KWIETNIA
    Data księgowania: 30. KWIETNIA

    Co ciekawe, na fakturze jest jak byk: Order Placed: May 1, 2008

    :-o

    Innymi słowy ściagnięto ze mnie pieniążki o miesiąc wczesniej, niż perfidnie
    planowałem.
    Ale JAK??
    Wg czasu Honolulu czy Wanuatu ??
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-05-05 21:01:37
    Temat: Re: Przewalka z karta na caly jeden miesiac
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
> [...]
    >
    > Data transakcji: 30 KWIETNIA
    > Data księgowania: 30. KWIETNIA
    >
    > Co ciekawe, na fakturze jest jak byk: Order Placed: May 1, 2008

    cholera wie gdzie maja serwery. Pewnie w Indiach. Bylo poczekac minimum
    24 godziny.

  • 6. Data: 2008-05-05 22:24:48
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Poczekać, jasne, a weekend poszedłby się j..... ;-)
    Złoże reklamację w banku, w końcu mam fakturę:
    Order Date: May 1, 2008
    Shipping estimate: May 2, 2008
    JaC
    PS. Indie są do przodu z czasem lokalnym, a nie do tyłu...

    -----

  • 7. Data: 2008-05-05 23:44:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " 666" <u...@w...eu> writes:

    > No i zostałem przewalony na jeden miesiąc.
    >
    > Od postu o dacie i godzinie jak poniżej odczekałem jeszcze trochę,
    > żeby juz na całym swiecie był maj

    Na pewno?

> [...]
    >
    > Data transakcji: 30 KWIETNIA
    > Data księgowania: 30. KWIETNIA
    >
    > Co ciekawe, na fakturze jest jak byk: Order Placed: May 1, 2008

    A jaki bank i gdzie sklep? Aczkolwiek jesli data ksiegowania to
    wlasciwie tylko bank jest istotny.
    --
    Krzysztof Halasa