  • 1. Data: 2009-02-17 16:59:02
    Temat: Plowce padly
    Od: "Pester" <p...@o...pl>

    Grunwald padl i Plowce padly - i to w jednym dniu!
    Na wykresie WIG20 widac mikroskopijne wolumeny w ciagu calego dnia i w
    ostaniej chwili wysoki slupek.
    Ktos wiec w panice sprzedal w ostatnim momencie ciut wiecej a ktos inny
    "skorzystal" z okazji.
    Jutro: na dwoje babka wrozyla. Albo ciag dalszy spadania, albo lekkie
    odreagowanie.
    Ale teraz HOSSA znaczy najwyzej 1450. I trzeba sie z tym pogodzic i to na
    dlugo.
    SP&500 tez niziutko - w tej chwili 795, a poziom ponizej 800 pkt okresla sie
    jako tragiczny.

    Pester

  • 2. Data: 2009-02-17 20:05:09
    Temat: Re: Plowce padly
    Od: fatso <f...@n...com>

    Pester wrote:
> [...]
    > dlugo.
    > SP&500 tez niziutko - w tej chwili 795, a poziom ponizej 800 pkt okresla sie

    Przypominam, pol zartobliwie a na wpol na serio, ze owa linie
    ostatecznego oporu nakreslilem na cyfrze 1018.
    Wtedy jako zaciezny Wareg(Wiking z Kijowa) co sie dal skusic i poszedl
    na zold Boleslawa Smialego, dostalem ostrogi
    przy zdobywaniu Grodow Czerwienskich. Osiedlilem sie gdzies w okolicach
    Czerska i Magnuszewa nad Wisla albo nawet
    na Polwyspie Lednickim w Wielkoposlce. Wszedzie tam pozostaly slady po
    skandynawskich pochowkach.
    Pomijajac mniej tu istotne wycieczki jako miecz do wynajecia na Rus
    Smolenska, moje miejsce gdzie dam odpor mieczem
    walczac na smierc i zycie, jest Wisla i Gielda W-ska. Oswiadczam wszem
    i wobec, ze cyfre Wig 20 1018 obronimy.

    fatso

    Zyd Honorowy ale genetycznie |1a haplotype wg Family DNA- wierny pies
    swego Yarla Magnusa , syn Skandynawii
    (a wy-Swinskie Ryje- nawet nie probujcie zrozumiec o co chodzi bo to
    nauka majaca nie wiecej niz 6-7 lat, wlasnie rewolucjonizujaca
    badania archeologiczne i genealogiczne)