  • 11. Data: 2022-10-11 15:59:16
    Temat: Re: Po co komu inflacja?!
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 11 Oct 2022 13:44:07 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Na początku 2008 roku franki i dolce było po około 2 zł, pod koniec 2008 roku po
    około 4 zł.

    To bardzo ciekawe, bo według archiwalnych tabel NBP USD w 2008 zaczynał od
    2.45, a skończył na 2.96. Frank zaczął od 2.17 a na koniec roku był po
    2.80.

    Zresztą konfederastom to i tak wszystko jedno, bo biorą pensję w rublach.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 12. Data: 2022-10-11 23:34:02
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    W dniu 2022-10-10 o 01:30, Poldek pisze:
> [...]
    -budzet-panstwa-kazdy-punkt-procentowy-to-jest-47-ml
    d-zl/3bt9vj6

    > 4,7 miliarda wpływów, ale autor zapomniał napisać, czy to jest rocznie,
    > dziennie, czy miesięcznie :-)

    A do tego, czy to inflacja nie dotyczy wydatków państwa? Większe wpływy,
    a i tak na więcej nie zmarnują.

  • 13. Data: 2022-10-12 22:18:56
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> writes:

    > To bardzo ciekawe, bo według archiwalnych tabel NBP USD w 2008 zaczynał od
    > 2.45, a skończył na 2.96. Frank zaczął od 2.17 a na koniec roku był po
    > 2.80.

    Ale to Ty chcesz używać faktów jako argumentów?
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 14. Data: 2022-10-13 10:48:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 12 Oct 2022 22:18:56 +0200, Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Ale to Ty chcesz używać faktów jako argumentów?

    No faktycznie, zapomniałem, że Ącki po prostu wykrzykuje swe frustracje w
    internetach, zamiast znaleźć porządnego psychoterapeutę i się wyleczyć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl