  • 21. Data: 2004-09-07 08:07:27
    Temat: Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński said the following on 2004-09-07 10:04:
    [..]

    > mBank probuje sie bronic, ze to nie placowki - ze nie bedzie obslugi
    > kasowej - tylko przyjmowanie wnioskw i doradztwo, ale.... ;)

    Czy ktś wie jak to wpływa na koszyty ? (Tzn obsługa kasowa)

    KJ

  • 22. Data: 2004-09-07 08:12:33
    Od: "~wd" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> napisał:

    > Wbrew pozorom akja nie jest juz zerowa (chociaz tez tak ostatnio myslalem),
    > a te nowe punkty po to wlasnie sa. Centrakredytowe zostana zmaienione na te
    > nowe oddzialy.

    Pożyjemy zobaczymy :) Oczywiście dobrze im życzę :)

    > mBank probuje sie bronic, ze to nie placowki - ze nie bedzie obslugi
    > kasowej - tylko przyjmowanie wnioskw i doradztwo, ale.... ;)

    Bez sensu. Niech lepiej zrobia pełnowartościowe oddziały z kasami, bo za chwile
    bedzie problem np. z walutami. Nadto ludziom własnie potrzebne sa kasy (vide:
    pytania jak mozna wpłacic bez prowizji do mB). Wyobraź sobie wpłacanie np.
    20tys. we wpłatomacie ;D
    Ps. citek tez mial taki "genialny" pomysl i likwidowal kasy w oddzialach ex
    Handlo, a teraz..... 'wstawia' je z powrotem ;)

  • 23. Data: 2004-09-07 15:22:42
    Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com>

    Użytkownik "Jacek" <j...@-...devguide.net> napisał w wiadomości

    > a jest taki bank, ktory ulatwia taka migracje?

    Tak. Pekałosa - z Telepekao do Pekao24

    :)

    T.

  • 24. Data: 2004-09-08 12:11:44
    Temat: Ach, te placówki w Multi (było: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne?)
    Od: "aga" <f...@p...onet.pl>

    > I co wazne - placowki odgrywaja w Multi BARDZO duza role. Internet to wazny
    > dodatek, ale jednak dodatek. Osobie, ktora do Multi nie chodzi do placowki
    > trudno ten roznice uchwycic - bo niczym sie to nie rozni, ale jednak.
    >
    > Michal 'Amra' Macierzynski || wortal public relations:
    > http://www.PRnews.pl

    Trochę się wetknę w wątek, ale nie mogłam wytrzymać - jak dla Wrocławia,
    placówki w Dorincie, należałoby dodać BARDZO dużą NEGATYWNĄ rolę. Siłą rzeczy
    co nieco spraw się w placówce załatwia (mimo wszystko), a mi wystarczyło parę
    wizyt, żeby się zniechęcić.
    Wchodzisz - żywej duszy często nie widać za zmyślnie pobudowanymi w labirynt
    ściankami, można stać i 5 minut, zanim ktoś podejdzie i spyta, o co Ci chodzi
    (czyli akurat dobre rozwiązanie, jak się chce deszcz przeczekać ;). Pracownicy
    są powolni i nie do końca pewni tego, co mówią - przy rezygnacji z karty
    kredytowej przenoszonej do innego banku dostałam do wypełnienia formularz
    odstąpienia od umowy karty kredytowej (kredyt konsumencki).
    Znowu kolega załatwiał kredyt w mbankowym kiosku we wrocławskim byłym Hicie -
    cudowne uczucie, kiedy w czasie podpisywania umowy na wcale niemałą kwotę za
    plecami przewalają się tłumy żądne tescowych promocji.
    Coś im te placówki nie wychodzą na zdrowie.

    A przy okazji targetowania, itp. - ciekawe, czy rzeczywiście im się to opłaca,
    biorąc pod uwagę koszty, jakie są ponoszone niejako podwójnie - regulaminy,
    ulotki, itp.

    Pozdrawiam
    Agnieszka

  • 25. Data: 2004-09-08 13:49:11
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 6 wrzesień (poniedziałek) gdy o godzinie 10:35 *Jelcyn* napisał(a) :

    > Z tego samego powodu jest TakTak i
    > Heyah czy Plus i SamoSwoi,
    to akurat zły przykład.
    ZCW Era i Plus sprzedali swój "czas antenowy" Heyah i SamiSwoi.
    Oczywiście chodzi o pakiet minut (np 100000 h) do wydzwonienia.
    Żaden z tych wirtualnych operatorów nie oferuje wiecej niz ich "rodzice" bo
    ograniczają to możliwości techniczne.
    I żeby Heyah i SamiSwoi na tym zarobili muszą być konkurencyjni-czytaj
    niższe ceny i obnizyć koszty obsługi-brak punktów "nowych" sprzedaży,
    sprzedaż przez www, słabe wersje kart sim, itd itp.

    na dzień dzisiejszy nie ma i raczej nie bedzie nowego operatora który bedzie
    stawiał nowe nadajniki by powstała nowa sieć.
    Zresztą prawo telekomunikacyjne z UE wymusza u istniejących operatorów
    odsprzedanie takiego czasu w cenach _konkurencyjnych_.
    To bedzie dotyczyło się również Telekomunikacji Polskiej (taka Heyah na
    liniach TP) tylko na razie nasze państwo chroni tą krowę dojną(podatki).
    --

    Pozdrawiam Daniel
    Precz z ZUSem -> http://www.zusdajnamluz.pl/ <-

  • 26. Data: 2004-09-08 13:57:48
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    a jeszcze dodam do tematu wątku:
    przypuszczam że w BRE jest podobnie:
    BRE jest dużym bankiem dla firm, który ma dobrze wypracowane sposoby
    inwestowania pieniędzy,
    w jego interesie jest powierzenie "cząstki swego tortu" tylko po to aby ktoś
    tą cząstkę powiększył. I tak powierzył część mBankowi a po pewnym czasie i
    Multibankowi skoro BRE ma z tego zysk czemu nie.

    Przecież BRE sam sobie konkurencji nie robi, to jest walka o klientów
    detalicznych a że jedni robią to tak i inni inaczej, że wszystko pod jedną
    banderą... cóż wazne że przynosi zyski a czas zweryfikuje który kierunek
    jest dobry.

    --

    Pozdrawiam Daniel
    Precz z ZUSem -> http://www.zusdajnamluz.pl/ <-
    Im stajemy się lepsi, tym więcej zła nas kusi

  • 27. Data: 2004-09-08 14:47:06
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Daniel Karasek wrote:

    > ZCW Era i Plus sprzedali swój "czas antenowy" Heyah i SamiSwoi.
    > Oczywiście chodzi o pakiet minut (np 100000 h) do wydzwonienia.

    chcesz powiedzieć że PTC sp. z o.o. sprzedała *sobie* pakiet minut?

    --
    rufio.pzdr();

  • 28. Data: 2004-09-08 14:47:14
    Temat: Re: Po co w BRE dwa "wydzialy" detaliczne? [OT]
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Daniel Karasek dnia 2004-09-08 15:49 napisał(a) co następuje:
    > to akurat zły przykład.
    > ZCW Era i Plus sprzedali swój "czas antenowy" Heyah i SamiSwoi.
    > Oczywiście chodzi o pakiet minut (np 100000 h) do wydzwonienia.

    Nieprawda. Zarówno Heyah jak i SamiSwoi to TYLKO MARKA firm odpowiednio:
    Polskiej Telefonii Cyfrowej oraz Polkomtela. A Ty piszesz o operatorach
    wirtualnych... Teoretycznie rozważa się sprzedanie marki i użytkowników
    Heyah jakiejś innej (może nowopowstałej) spółce - po przejęciu PTC przez
    Deutsche-Telekom (operatora sieci T-Mobile).

    > Żaden z tych wirtualnych operatorów nie oferuje wiecej niz ich "rodzice" bo
    > ograniczają to możliwości techniczne.

    W Polsce wydano już kilkanaście jak nie kilkadziesiąt zezwoleń dla
    operatorów wirtualnych, jednak żaden z "prawdziwych" operatorów nie
    zdecydował się na podpisanie z nimi umowy na taki hurtowy zakup minut.

    --
    Marek
    "Nasi wrogowie są bardzo nowocześni i pomysłowi. I my także.

  • 29. Data: 2004-09-08 14:52:24
    Od: Daniel Karasek <a...@b...pl>

    Był 8 wrzesień (środa) gdy o godzinie 16:47 *ruf10* napisał(a) :

    > chcesz powiedzieć że PTC sp. z o.o. sprzedała *sobie* pakiet minut?

    nie sobie tylko firmie-spółce o nazwie Heyach, SamiSwoi.

    --

    Pozdrawiam Daniel
    Precz z ZUSem -> http://www.zusdajnamluz.pl/ <-
    Pomyłki są jak góry: im wyżej zaszedłeś, tym więcej ich widzisz dookoła.

  • 30. Data: 2004-09-08 15:06:19
    Od: Marek <m...@w...INTERIA.i-to.PL>

    Daniel Karasek dnia 2004-09-08 16:52 napisał(a) co następuje:

    > nie sobie tylko firmie-spółce o nazwie Heyach, SamiSwoi.

    Nie istnieje coś takiego, jak firma-spółka o nazwie Heyah (ani Heyach)
    oraz SamiSwoi. Serio.