    From: "Tomasz [Bubon]" <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Poczta Polska - przelew
    Date: Wed, 22 Jul 2009 04:00:27 -0700 (PDT)

    Znajomy zlecił przelew na poczcie na moje konto w mBanku. Przelewu
    oczekiwałem po dwóch dniach roboczych.
    Pieniądze bank zaksięgował dopiero po tygodniu i jednym dniu.

    Nie wiem jak to się ma do "Wpłata na rachunek bankowy STANDARD
    włączana jest do rozliczeń międzybankowych w postaci elektronicznej
    najpóźniej w drugim dniu roboczym po dniu przyjęcia wpłaty"
    (http://www.poczta-polska.pl/Uslugi/?U=DlaCiebie&DC=
    Finanse&F=Wplaty)

    Tak czy owak wolę już poczekać na gotówkę niż liczyć na terminowość
    poczty.

    PS. Pieniądze były nadane terminowo (widziałem druk).