  • 1. Data: 2003-07-28 07:19:33
    Temat: Podatek od odsetek z lokat i kont bankowych.
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    Ile wynosi podatek od odsetek z lokat i kont bankowych (czy jak on sie tam
    nazywa ;-) /??

    --
    pzdr,
    michal

  • 2. Data: 2003-07-28 07:31:26
    Temat: Re: Podatek od odsetek z lokat i kont bankowych.
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę tak sobie i nic nie robie (trzeba czasem w pracy odpocząć ;-) a tu
    nagle "Michał" <m...@p...onet.pl> pisze:

    > Ile wynosi podatek od odsetek z lokat i kont bankowych (czy jak on sie tam
    > nazywa ;-) /??
    Od dochodów kapitałowych
    20%

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.gumasy.w.pl | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 3. Data: 2003-07-28 07:40:26
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    gornik wrote:
    > Od dochodów kapitałowych
    > 20%

    Tylko trzeba pamietac o zaokragleniach i innych takich

  • 4. Data: 2003-07-28 08:02:04
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    nagle "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> pisze:

    > Tylko trzeba pamietac o zaokragleniach i innych takich
    Pytał się o stawkę ;-)
    OK. Podstawa podatku jest zaokrąglana do pełnych złotych.

  • 5. Data: 2003-07-28 08:07:33
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    gornik wrote:
    > Pytał się o stawkę ;-)
    > OK. Podstawa podatku jest zaokrąglana do pełnych złotych.

    No tak, ale ja wietrze podstep - ze niby 20% a jemu wyszlo 40 czy cos w tym
    stylu ;)

  • 6. Data: 2003-07-28 08:30:44
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Siedzę tak sobie i nic nie robie (trzeba czasem w pracy odpocząć ;-) a tu

    > No tak, ale ja wietrze podstep - ze niby 20% a jemu wyszlo 40 czy cos w tym
    > stylu ;)
    Sądząc po sformułowaniu pytania, to myślę że tylko chciał się dowiedzieć
    Ale proponuję EOT bo zaraz ktoś zacznie marudzić, że zaśmiecamy grupę...

  • 7. Data: 2003-07-28 10:09:11
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Sądząc po sformułowaniu pytania, to myślę że tylko chciał się dowiedzieć

    Tak, tak... Tylko chcial sie dowiedziec o stawke ;-)) Wielkie dzieki!!

    pzdr,
    michal

  • 8. Data: 2003-07-28 13:05:39
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Tylko trzeba pamietac o zaokragleniach i innych takich

    jak z tym zaokraglaniem jest? jesli np podatku wychodzi do zaplacenia 0,51zl
    to placi sie 1 zl, a czy jesli jest go 0,49zl (albo np 0,01zl) to wogole,
    czy tak bardziej "uczciwie by bylo" tez 1 zl???

    pzdr,
    michal

  • 9. Data: 2003-07-29 08:20:24
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

> [...]

    > to placi sie 1 zl, a czy jesli jest go 0,49zl (albo np 0,01zl) to wogole,
    > czy tak bardziej "uczciwie by bylo" tez 1 zl???
    Zaokrągla się zgodnie z zasadami arytmetyki - czyli od kwoty 0,49 i mniej
    nie płacisz

  • 10. Data: 2003-07-29 08:51:26
    Od: "Michał" <m...@p...onet.pl>

    > Zaokrągla się zgodnie z zasadami arytmetyki - czyli od kwoty 0,49 i mniej
    > nie płacisz

    ufff... no niesamowite!!! jestem calkowicie zaskoczony ;-))

    no i tak wogole dzieki za wyjasnienia ;)

    pzdr,
    michal