  • Data: 2009-11-06 12:33:46
    Temat: Podliczenie PGE, do poprawki
    Od: SQLwiel <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Poprawcie, jeśli gdzieś się pomyliłem.

    Miałem wolne 10k. Wpłaciłem do biura maklerskiego, mogłem wziąć pod to
    100k kredytu.
    Prowizja od kredytu: 0,5% = 500zł
    Dostałem 166 akcji po 23zł. Wydałem na to 3818zł.
    Zapłaciłem prowizję maklerską od kupna, 0,2% = 8zł
    Zapłaciłem odsetki od kredytu, 9% od kwoty 3818zł przez 5 dni = 5zł
    Sprzedałem akcje na otwarciu, po 25,95zł. Dostałem 4308zł.
    Zapłaciłem prowizję maklerską 0,4% = 17,23zł
    Mój "zysk brutto" (przed Belką) jest -(MINUS) 35zł.

    Idę się upić.

    --
    Pzdr. SQLwiel.