  • 11. Data: 2009-11-06 14:47:50
    Temat: Re: Podliczenie PGE, do poprawki
    Od: "poniek" <p...@o...eu>

    Użytkownik "poniek" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:hd1bss$u2e$1@achot.icm.edu.pl...
    > Kredyt na zakup akcji, tzn odsetki i prowizja wchodzą w koszty .... ale
    > tylko do wysokości kredytu za którą kupiliśmy akcje. Od tego roku to się
    > zmieniło.

    PODSTAWA PRAWNA
    . Art. 1 pkt 16 ustawy z 6 listopada 2008 r. o zmianie ustawy o podatku
    dochodowym od osób fizycznych, ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych
    oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. nr 209, poz. 1316).

  • 12. Data: 2009-11-06 14:56:26
    Od: paranoix <p...@o...pl>

    SQLwiel pisze:

    > Od kiedy to płaci się belkę od strat?

    Przy stratach to państwo powinno mi oddawać 19% ;)

  • 13. Data: 2009-11-06 15:08:56
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    A trzeba było obieżyświata poczytać :-) http://www.fijor.com/naiwnosc/

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 14. Data: 2009-11-06 15:28:20
    Od: toczek <k...@g...com>

    On Nov 6, 1:33 pm, SQLwiel <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com>
    wrote:
    > Mój "zysk brutto" (przed Belką) jest -(MINUS) 35zł.
    -----------
    nie chce pograzac jeszcze ale wedlug mojego arkusza wychodzi ze jestes
    troche wiecej na minusie (-132,95zł). Czy ktos kto sie zna moze
    popatrzec i ewentualnie wskazac jakis blad ?

    http://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AjqtoH22WieR
    dDU5UGV1cVBNVkNhTGdGM0NzQzRFeFE&hl=en

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2009-11-06 16:15:39
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <WPISZ_TU_NICK@gmail_kropka_com.null.com> napisał w
    wiadomości news:hd15n5$cgj$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    >Idę się upić.

    Słusznie, a na co te 100k kredytu?
    Bo nie zrozumiałem - transakcja za 3800 zł a miałeś 10000 swoich...

    Feromon