    From: "Wilczek" <w...@a...net.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Podwyzki w BZWBK od 1 sierpnia - LOL :->
    Date: Thu, 12 Jun 2003 18:43:23 +0200

    Ostatnie chyba jakos na wiosne byly czy mnie pamiec myli :-)) ?

    Z ciekawszych rzeczy zmiana opłat za prowadzenie:

    Konto24 - 6 zł (było 5 zł)
    Konto24 Plus - 8 zł (było 7 zł)
    Konto avista - 5 zł (hm... było 3 zł?)
    Konto Debiut/Absolwent - 3 zł (było 1,5 zł)
    Konto24 Young - 1 zł (było 0)
    Konto Młodzieżowego WBK - 1 zł (było 0)
    Konto osobiste walutowe - 1 zł (było 0)

    Studenckie widac zostawili jeszcze darmowe, czyli musze się przejść
    polikwidować tylko rachunki walutowe bo mi 2 zeta skoszą...

    Nowość - automatyczna spłata KK z konta - za opłatą!!! - 1,20 zł :-)
    (to już od 16 czerwca)

    Do tego kilka mniejszych zmian (w tym stała opłata za obce bankomaty
    - czyli idą zgodnie z panującą tendencją).

    Do tego ZMIANY w rodzajach KK - wprowadzają MasterCarda (wreszcie) i zamieniaja
    Classic na Silver. Więcej szczegółów pod adresem:

    http://www.bzwbk.pl/u235/navi/1617/template/news%2CV
    iew.wm/xnavi/6260/message/6260/style/nowosci_view_ma
    in/nazwa/klienci

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek