  • 31. Data: 2008-10-05 16:30:33
    Temat: Re: Polbank :-(
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kinga wrote:

    > Byłabym jako tako usatysfakcjonowana gdyby ten Polbank umieszczał takie
    > jak trzeba informacje/transakcje na koncie karty kredytowej (Polbank
    > online). I tak dobrze, że można tam zajrzeć i zobaczyć co się tam nowego
    > urodziło, ale brakuje rzetelnych informacji.
    >
    > Kinga

    to zamknij konto i odetchnij z ulgą, że już nie musisz się męczyć.

  • 32. Data: 2008-10-05 16:31:34
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kinga wrote:

    > Nie kupowałam nic. Pobrałam jednorazowo pieniądze z bankomatu Polbanku.

    przeczytaj w tabeli opłat ile to kosztuje .

  • 33. Data: 2008-10-05 16:33:14
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ napisał(a):
    > Zasady działania KK wcale nie są takie proste. Barrdzo łatwo jest tu
    > "naściemniać".

    Nie przesadzajmy. Majac dostep do umowy, cennika, regulaminu itp. latwo
    jest to wszystko zrozumiec. Zwlaszcza jesli mozna sie jeszcze podpytac
    co i jak.

    --
    Mithos

  • 34. Data: 2008-10-05 16:36:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kinga wrote:

    > A w Polsce w związku z tym zagrożone będą emerytury, tylko jeszcze
    > oficjalnie nikogo nie ostrzegli.

    jakie emerytury? kto ma ostrzegać?
    z zusu? przecież ta instytucja wali się już od lat 20 i to, że z tego
    będzie 300 zł miesiecznie dotowane z budzetu państwa aż do wygaszenia,
    to wiadomo od lat 20.

    drugi filar, trzeci filar? przecież to giełda i oczywiste jest, że
    emerytura zależy od tego co na rynkach. W pesymistycznej wersji będzie z
    tego zero niezalezlnie od tego ile się tam włożyło.

    więc przed jakimi oczywistościami ostrzegać.
    jedyne o co mam pretensje do rządu, to to, że nie prowadzi żadnej akcji
    "uświadamiającej" jak to działa.
    widać ciemnogordem łatwiej sie rządzi.

  • 35. Data: 2008-10-05 16:38:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotr Hołda wrote:

    > Tak. W systemie transakcyjnym banku taki przelew jest widoczny jako
    > przyjęty do realizacji.

    i będzie zrealizowany. Tam nie było napisane kiedy, ani że został
    zrealizowany. O tym kiedy bedzie znajdziesz w regulaminach banków.

    > Też się na to raz nabrałem. Zadzwoniłem na infolinie a tam ktoś z
    > rozbrajającą szczerością powiedział, że bank tego przelewu nie
    > zrealizuje. Na moją uwagę, że przyjęli ten przelew do realizacji nie był
    > w stanie nic sensownego odpowiedzieć. Żenada...

    jesteś pewien, że tak brzmiała odpowiedź? że nie zrealizuje.

  • 36. Data: 2008-10-05 16:42:11
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    witek pisze:

    > i będzie zrealizowany.

    Nie. Nigdy nie został zrealizowany. Z listy oczekujących po jakiś czasie
    zniknął. Nie ma po nim śladu...

    Z reguły rozumiem, co się do mnie mówi.

    Piotr Hołda

  • 37. Data: 2008-10-05 16:47:02
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Kinga pisze:

    > Nie kupowałam nic. Pobrałam jednorazowo pieniądze z bankomatu Polbanku.

    Kingo, musisz się nauczyć korzystać z KK a przede wszystkim czytać
    regulaminy, umowy, TOiP zanim skorzystasz z jakiejś usługi bankowej.
    Szkoda tylko, że dej nauki wybrałaś sobie chyba najbardziej dziadowski
    bank, jaki działa na naszym rynku. No... może PKO BP jeszcze jest im w
    stanie w tej konkurencji zagrozić :)

    Piotr Hołda

  • 38. Data: 2008-10-05 16:51:27
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    witek pisze:
    > jedyne o co mam pretensje do rządu, to to, że nie prowadzi żadnej akcji
    > "uświadamiającej" jak to działa.
    > widać ciemnogordem łatwiej sie rządzi.

    Otóż to! Niewyedukowanemu ekonomicznie społeczeństwu łatwiej wmówić, że
    dobre wujki są fajne bo dają wcześniejsze emerytury.
    W szkole dzieci uczy się wielu niepotrzebnych pierdół a nie uczy się o
    kredytach, kartach, umowach i wielu rzeczach, które każdy bezwzględnie
    powinien wiedzieć wkraczając w dorosłe życie.

    Piotr Hołda

  • 39. Data: 2008-10-05 16:53:27
    Od: Piotr Hołda <p...@w...pl>

    Kinga pisze:

    > Nie kupowałam nic. Pobrałam jednorazowo pieniądze z bankomatu Polbanku.

    Kingo, musisz się nauczyć korzystać z KK a przede wszystkim czytać
    regulaminy, umowy, TOiP zanim skorzystasz z jakiejś usługi bankowej.
    Szkoda tylko, że do tej nauki wybrałaś sobie chyba najbardziej dziadowski

  • 40. Data: 2008-10-05 18:01:54
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 05 Oct 2008 18:53:27 +0200, Piotr Hołda napisał(a):

> [...]
    > Szkoda tylko, że do tej nauki wybrałaś sobie chyba najbardziej dziadowski
    > bank, jaki działa na naszym rynku. No... może PKO BP jeszcze jest im w

    Za to kursy wymiany i zwolnienie z opłaty chyba najlepsze ;).

    --
    Kojer