  • 51. Data: 2008-10-05 19:29:08
    Temat: Re: Polbank :-(
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-05 17:33 dl napisał/a:
    > Użytkownik "Kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > O której godzinie w piątek zrobiłaś ten przelew w ING?

    W piątek po 20-stej chyba. W sobotę był już zaksięgowany w ING Banku.

    > Wg http://www.money.pl/banki/elixir/ ostatnia sesja wychodząca z ING jest o
    > 11.30 (swoją szosą dziwne to), a w weekendy sesje elixiru NIE odbywają się,
    > więc NIE było żadnej szansy, aby do Polbanku te pieniądze dotarły przed
    > poniedziałkiem.

    Ale Polbank w sobotę też pracował, bo mi tego dnia wksięgowali te 19,99.
    W piątek wieczorem tego na koncie mojej karty nie było.

> [...]
    >
    > Polecenia przelewu na rachunki w innych bankach1
    > Przyjęte do realizacji przez Bank:
    > - do godz. 1130
    > - realizowane są w tym samym dniu. Bank wysyła polecenia przelewu na I i II
    > sesje Elixir2
    > - od godz. 1131 do godz. 2100
    > - są przekazywane do rozliczeń międzybankowych w następnym dniu roboczym,
    > natomiast w dniu złożenia polecenia przelewu Bank zabezpiecza środki na jego
    > pokrycie.
    > - po godz. 2100
    > - realizowane są w najbliższym dniu roboczym.

    Wiem, ale jak był komunikat, że przelew został zaksięgowany, to
    pomyślałam, że wyszedł do Polbanku.

    Kinga

  • 52. Data: 2008-10-05 19:32:18
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-05 18:42 Piotr Hołda napisał/a:

    > Nie. Nigdy nie został zrealizowany. Z listy oczekujących po jakiś czasie
    > zniknął. Nie ma po nim śladu...

    Może miałeś za mało środków na koncie, tylko bank nie był taki uprzejmy
    Cię o tym poinformować. Tak sobie gdybam.

    Kinga

  • 53. Data: 2008-10-05 19:33:57
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-05 18:30 witek napisał/a:

    > to zamknij konto i odetchnij z ulgą, że już nie musisz się męczyć.

    Nie chcę. Potrzebna mi ta karta.

    Kinga

  • 54. Data: 2008-10-05 19:40:33
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sun, 05 Oct 2008 21:32:18 +0200, Kinga wrote:

    > Może miałeś za mało środków na koncie, tylko bank nie był taki uprzejmy
    > Cię o tym poinformować. Tak sobie gdybam.

    To nie gdybaj. Brak środków na koncie nie był powodem niezrealizowania
    przelewu.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 55. Data: 2008-10-05 19:46:26
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Kinga pisze:

    > W piątek po 20-stej chyba. W sobotę był już zaksięgowany w ING Banku.

    Sesja elixir jest dla ING o 11:30 - a wiec wyjdzie pierwsza w
    poniedzialek. W sobote jedynie ZAKSIEGOWALI WYJSCIE KASY Z TWOJEGO
    KONTA - A NIE WYJSCIE KASY Z BANKU!!!!!!
    Juz CI pisano - kasa lezy na koncie overnight banku i tam procentuje

    > Ale Polbank w sobotę też pracował, bo mi tego dnia wksięgowali te 19,99.
    > W piątek wieczorem tego na koncie mojej karty nie było.

    A co szkodzi ze bank pracuje w sobote? moj bank pracuje nawet w
    niedziele - ale dotyczy to tylko przelewow/rozliczen WEWNATRZ BANKU - a
    nie miedzy bankami!!!!!!

    > Wiem, ale jak był komunikat, że przelew został zaksięgowany, to
    > pomyślałam, że wyszedł do Polbanku.
    >
    > Kinga

    Nie mysl - kiepsko Ci to wychodzi narazie.

    Na poczatek przeczytaj TOiP i jakis regulamin, nast w google "jak dziala
    karta kredytowa" oraz cos o okresie bezodsetkowym dla KK.

    Maverick

  • 56. Data: 2008-10-05 19:48:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kinga wrote:

    > Nie chcę. Potrzebna mi ta karta.

    no to nie narzekaj

  • 57. Data: 2008-10-05 19:58:54
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-05 21:11 Marcin Nowakowski napisał/a:
    > Dnia 2008-10-05 17:24, Kinga stwierdził, że:
    >
    > Ja zaś jestem pewien, że zamiast myśleć powinnaś zapoznać się z
    > produktami, z których korzystasz.

    Już mnie doszkoliliście lepiej niż Polbank, więc po co sobie oczy psuć i
    szukać na stronie Polbanku?

    Kinga

  • 58. Data: 2008-10-05 20:22:41
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Kinga pisze:

    > Tego uczą chyba dopiero na Wydziałach Bankowości i Zarzadzania :D

    Jest przedmiot podstawy przedsiebiorczosci.
    W klasie maturalnej.
    Wg mnie powinni wlasnie tam uczyc o kartach, kontach, kredytach, umowach
    o prace i umowach innego typu.

    Zamiast tego ucza np o wielkim kryzysie w latach 20-ych. Po kiego???

  • 59. Data: 2008-10-05 20:24:31
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    witek pisze:

    > no to nie narzekaj

    I niech nauczy sie z niej korzystac za darmo albo niech placi za
    korzystanie. Cos za cos...

  • 60. Data: 2008-10-05 20:52:31
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-05 22:22 krzysztofsf napisał/a:

> [...]
    > o prace i umowach innego typu.
    >
    > Zamiast tego ucza np o wielkim kryzysie w latach 20-ych. Po kiego???

    Mojej córce w L.E kazano wykonać biznesplan w terminie takim a takim.
    Nie nauczone jej i tej kasy co to w ogóle jest itd. Ja byłam w szoku bo
    sama nie miałam z tym nigdy do czynienia i też mnie tego w szkole nie
    uczyli. Poprosiłam kolegę z pracy (ten to był nawet kawałek biznesmena),
    żeby zrobił jakiś biznesplan, no i jak zrobił, to dopiero nad tym
    usiadłam, zapoznałam się, przeanalizowałam i wiedziałam już co to jest.
    Po trochu człowiek musiał się przestawiać na "nowe" chociaż nie było się
    biznesmenką, nie prowadziło się swojej firmy.

    Kinga