  • 1. Data: 2008-08-11 09:39:31
    Temat: Polbank EFG - tu rok ma 367 dni!
    Od: k...@g...com

    Przyszedlem w poniedzialek do oddzialu Polbank EFG z zamiarem
    zalozenia lokaty dewizowej. Zalozylem rachunek i wlacilem gotówke.
    Oswiadczono mi, ze lokate moga zalozyc dopiero w czwartek. W czwartek
    gdy przyszedlem powiedziano mi, ze moge zalozyc dopiero w piatek. A w
    piatek gdy ja w koncu zalozono dowiedzialem sie, ze termin rocznej
    lokaty uplywa po 367 dniach - liczac oczywiscie od piatku! A
    wszystko to dzialo sie w banku, który reklamuje sie:
    Polbank EFG - po prostu, po ludzku" - ku przestrodze Ciulaczy...

  • 2. Data: 2008-08-11 15:54:39
    Temat: Re: Polbank EFG - tu rok ma 367 dni!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    k...@g...com 9...@d...goog
    legroups.com

[...]

    Nic nie rozumiesz, a czepiasz się!!! W ubiegłym roku ten rok
    liczył sobie 365 dni, dlatego teraz postanowili nadrobić. ;)

    Aby było ciekawiej -- w ubiegłym roku ten rok miał 365 dni,
    ale miesiące miały liczbę dni zgodną z rzeczywostością. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'