  • 1. Data: 2010-01-02 11:35:00
    Temat: Polbank certyfikat
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zamiast certyfikatu mam jakieś śmieci coś takiego:

    java.security.cert.CertificateParsingException: Extensions not allowed
    in v2 certificate
    at sun.security.x509.X509CertInfo.parse(Unknown Source)
    at java.awt.EventDispatchThread.run(Unknown Source)

    Wykorzystany mam tylko 1 ważny do 20/09/2010 i nawet nie mam opcji aby
    go odwołać ani zainstalować 2.

    Macie tak samo czy to może wina tylko u mnie.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-02 11:57:20
    Temat: Re: Polbank certyfikat
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 2 Jan 2010 12:35:00 +0100, w <hhnb11$cb3$1@news.onet.pl>, "Damian Niusy"
    <b...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Macie tak samo czy to może wina tylko u mnie.

    Po pojawieniu się pola Potwierdzenie (czy jakoś tak) nie klikaj go od razu,
    tylko poczekaj tak z paręnaście sekund minimum.

  • 3. Data: 2010-01-02 12:15:49
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    <b...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Macie tak samo czy to może wina tylko u mnie.

    Po pojawieniu się pola Potwierdzenie (czy jakoś tak) nie klikaj go od
    razu,
    tylko poczekaj tak z paręnaście sekund minimum.

    Dzięki ale to nie to. Wiem że trzeba poczekać aż obok pokaże się
    kłódeczka.