  • Data: 2008-02-05 13:55:21
    Temat: Polbank i Mastercard
    Od: "emn" <e...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie wiem czy zauwazyliscie, ale Polbank wprowadzil do swojej oferty kart
    kredytowych karty Mastercard :)

    Co prawda tabela opłat i prowizji jeszcze nie działa ale być może niedługo
    zadziała ;)

    Mam pytanie do posiadaczy, jako że oferta KK Polbanku jest dość wyjątkowa
    (rozliczane są w PLN, przez co są najtansze w transakcjach bezgotówkowych,
    jak ktoś płaci dużo w walutach obcych może zaoszczędzić kupe kasy), czy na
    tych kartach można w jakiś sposób ustawić limit autoryzacji?
    Jeśli nie można to co zrobić jeśli ktoś znajdzie się w posiadaniu danych
    posiadacza karty (imię, nazwisko, adres, nr karty, kod CVV2) i mimo limitu
    kredytowego załóżmy 5tys zakupi sobie coś na nasze konto za 20tyś ;) Jakoś
    nie znalazłem informacji na stronach Polbanku czy oferują zabezpieczenia na
    tego typu "okazje". Może niedokładnie szukałem.

    mBank oferuje zwrot pieniędzy do 150euro na transakcje do 2 godzin przed
    zastrzeżeniem karty, takie ubezpieczenie jest darmowe. Można sobie włączyć
    powiadomienia smsowe i możemy się czuć bezpieczni. Zostaniemy poinformowani
    od razu jak ktoś nam podwędzi kase z karty.

    Citi ubezpiecza karty aż do 72godzin wstecz.

    a Polbank? Jak to u nich wygląda? Czy ich KK są bezpieczne?

    pozdrawiam
    emn