  • 11. Data: 2009-01-26 20:20:27
    Temat: Re: dziadowski bank !
    Od: "łun" <...@...com>

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości:
    > Tylko raz składałem w Polbanku przelew z datą przyszłą - zrealizował
    > sie prawidłowo ale moment dotarcia do celu wskazuje że prawdopodobnie
    > wyszedł trzecią sesją, jeśli tak to zależnie gdzie był przelew może
    > tam dotrzeć dopiero jutro rano.

    A skąd ten zwyczaj, żeby przelewy złożone wcześniej realizować w danym dniu ostatnią
    sesją wychodzącą?
    Niezrozumiałe to cokolwiek.

  • 12. Data: 2009-01-26 21:25:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "łun" glkssa$769$...@i...gazeta.pl

    > Nie można zrezygnować z otrzymywania comiesięcznych wyciągów

    Zapewniam Cię, że można. ;) Ja na przykład otrzymują tylko jeden. ;)
    A większość Polaków nie otrzymuje od nich żadnego. ;)

    > pocztą - jak informują - nie ma takiej możliwości. Mało tego z dwóch
    > należących do mnie rachunków (gotówkowy i oszczędzający) wyciagi
    > przesyłają oddzielnie - w dwóch różnych kopertach, opłacanych
    > oddzielnie. Takie rzeczy to tylko w Polbanku.

    Mille przysyła listy żelazne. ;)
    (i nawet tłumaczy mi, dlaczego tak czyni oraz pyta mnie, jak mi się to podoba) :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2009-01-26 21:31:22
    Temat: Re: Polbank leży? Sprawdźcie, proszę
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Piona" gll525$9fh$...@n...interia.pl

    : badziewia typu polbank czy alior.
    : Nie szkoda Wam czasu i nerwów na bycie darmowym testerem?
    : Nigdy nie powierzyłbym takim partackim bankom swoich małych skądinąd
    oszczędności...

    Ja na razie :) nie mam kłopotów z Aliorem.
    Mam do nich kilka ;) kroków, więc nie marudzę. :)
    Jutro pierwszy przelew odroczony. :)
    Pierwszy i ostatni zarazem. ;)
    Pierwszy z Alior; ostatni do BZ WBK. :)

    W zestawieniu z BZ WBK Alior jest doskonały. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2009-01-26 22:02:44
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Mon, 26 Jan 2009 20:48:27 +0100
    "łun" <...@...com> wrote:

    > Wiem, wiem, że tak tam mają. Zlecałem około godz. 17, nauczony już
    > tym ichnim doświadczeniem "całodobowości" bankowości elektronicznej.
    > Najpierw zlecenie przelewu z oszczędnościowego na gotówkowy, później
    > z gotówkowego dalej - poza Polbank. Z tego co widziałem w sobotę,
    > przelew wewnętrzny został już zrealizowany i pieniądze z datą
    > księgowania dzisiejszą były na rachunku gotówkowym. I tyle. Dalej już
    > nie poszły. I nie wiem na jakim etapie ugrzęzły. Ale w tym banku
    > trudno cokolwiek przewidzieć. Widocznie na tym polega ta jego inność.

    W PB to chyba trzeba po prostu wszystko zrobić tak, aby poszło tego
    samego dnia czyli rano przelew z KO na ROR i zaraz z ROR dalej. Wtedy
    jest szansa, że pójdzie przy odrobinie szczęścia ;)

    Xenocide

  • 15. Data: 2009-01-26 22:29:01
    Od: "łun" <...@...com>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał w
    wiadomości:

    | Zapewniam Cię, że można. ;) Ja na przykład otrzymują tylko jeden. ;)
    | A większość Polaków nie otrzymuje od nich żadnego. ;)

    hehe, no tak, można, hehe...

  • 16. Data: 2009-01-26 23:02:04
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pon, 26 sty 2009 o 20:15 GMT, xbartx napisał(a):

    > Także serwer chodzi ino się aplikacja posypała.

    Ale zdajesz sobie sprawie ze tam nie jeden, a conajmniej kilka serverow jest?
    i to z czym sie telnetujesz to jest jakis load balancer albo proxy, albo
    inny server pierwszego poziomu...

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ ]
    [ Ekg: #3781111 ][ ]

  • 17. Data: 2009-01-26 23:26:14
    Od: xbartx <b...@h...net>

    On Tue, 27 Jan 2009 00:02:04 +0100
    Brzezi <b...@g...com> wrote:

    > Ale zdajesz sobie sprawie ze tam nie jeden, a conajmniej kilka
    > serverow jest? i to z czym sie telnetujesz to jest jakis load
    > balancer albo proxy, albo inny server pierwszego poziomu...

    Zdaje. Port jest otwarty.
    BTW sugerujesz posiadanie LB/proxy w Polbanku ;)

    Xenocide

  • 18. Data: 2009-01-27 08:31:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "łun" glldfi$ldp$...@i...gazeta.pl