    From: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Polbank obługa
    Date: Tue, 8 Sep 2009 20:47:23 +0200

    Z cyklu ponarzekajmy sobie :)

    Tydzień temu otwarłem sobie rachunek w Polbanku + konto mocne obyło się bez
    problemów w 15-20 min konta założone, przelałem kasiorkę i wszystko ładnie
    procentuje. Widząc że wszystko OK postanowiłem dzisiaj po pracy (godz 17)
    bank czynny do 18 otworzyć drugie konto mocne + wyrobić sobie kartę debetową
    do konta.
    I tu 1 zonk, dostałem odpowiedź że się nie da. Wie pan ja już dzisiaj kończę
    a jest tylko jeszcze 1 koleżanka to panu jej nie wyrobimy. :P No myślę sobie
    ok trudno na razie mi ona nie potrzebna.
    To otwieramy konto i co, też się nie da. Daję dowód osobisty pani coś sobie
    klepie w komputer i prosi o ID. Małe zdziwienie ale cóż trzeba było sobie to
    przypomnieć :). Kod podany a pani chce umowę bo bez umowy się nie da
    otworzyć konta mocnego. Ponoć jeszcze nie zeskanowali podpisu i nie ma w
    systemie z czym porównać.
    Co to za bank, jakby kobitka ruszyła się i pogrzebała w papierach to by
    sobie znalazła mój podpis. Widać strasznie sie jej spieszyło do domu
    (pracuje do 18)

    Ale jak nie chcą moich pieniędzy to ja się prosić nie będę, polecą do
    Eurobanku.
    Widać te wszystkie opisy na grupie że z tym bankiem łatwo nie będzie
    zaczynają się urealniać. A myślałem że tak fajnie będzie jak przy zakładaniu
    rachunku. No cóż lekko nie będzie.

    Damian

    PS. W czasie jak czekałem było 2 klientów i składali reklamację. Ta sama
    pani to zamiast przyjąć reklamacje i ją wklepać do systemu to dała gościowi
    pustą kartkę i kazała mu sobie pisać ją na miejscu.