  • 1. Data: 2008-01-02 12:22:23
    Temat: Polbank sie zbiesil i pobiera opłatę
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Niestety, Polbank zakończył promocję "bezpłatne konto" i zaczął
    pobierac opłatę za rachunek (4 PLN/mies). Cóż za niewdzięczność.

    MichalL

  • 2. Data: 2008-01-02 12:31:28
    Temat: Re: Polbank sie zbiesil i pobiera opłatę
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Sty, 13:22, "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> wrote:
    > Niestety, Polbank zakończył promocję "bezpłatne konto" i zaczął
    > pobierac opłatę za rachunek (4 PLN/mies). Cóż za niewdzięczność.

    Skad ta informacja?
    Na ich stronach i w TOiP bez zmian

  • 3. Data: 2008-01-02 13:56:05
    Od: "emn" <e...@w...com>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:477b7728$0$26614$f69f905@mamut2.aster.pl...
    > Niestety, Polbank zakończył promocję "bezpłatne konto" i zaczął pobierac
    > opłatę za rachunek (4 PLN/mies). Cóż za niewdzięczność.

    Dzisiaj nie pierwszy kwietnia! ;)

  • 4. Data: 2008-01-02 15:06:20
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    Faktycznie, moja pomyłka - to 4 zł za przelew z konta
    oszczędzającego, czyli nic nowego

    MichalL

  • 5. Data: 2008-01-03 16:56:47
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    MichalL pisze:

    > Faktycznie, moja pomyłka - to 4 zł za przelew z konta
    > oszczędzającego, czyli nic nowego

    wlasnie, nic nowego. poza tym czy oni nie musza najpierw poinformowac z
    miesiecznym wyprzedzeniem swoich klientow?